.

Rabu, 21 September 2016

BERITA AMAT AMAT PELIK






INI BERITA

AMAT AMAT

PELIK LAGI

MEMELIKKAN



Anwar rancang guling

Dr. Mahathir - Lokman
Lokman Noor Adam
KUALA LUMPUR 20 Sept. - Panel pemikir Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa), Lokman Noor Adam berkata,  Anwar Ibrahim telah merancang untuk menggulingkan  Dr. Mahathir Mohamad dan rancangan tersebut dimaklumkan kepada beliau dan tiga yang lain dalam satu pertemuan di Hotel Pelican di Batu Pahat, Johor pada 1998.
- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/utama#sthash.JoXiJPaB.dpuf


BERITA ANWAR

NAK JATUHKAN

MAHATHIR 

SEMUA TAHU

APA YANG PELIK

IALAH LOKMAN

JADI PEMIKIR

INI HAIRAN

AMAT AJAIB

LAGI PELIK A

KAH KAH KAH


-------------------

8 ulasan:

FIKRY HARITH Hashim berkata...

Nak jadi pemikir ni bukan sonang. Otak kono ado sikit....tapi tak perlu yang bijak pandai....sebab orang pijak pandai tak yah pikir....donga je dah tahu....yang ada otak sikit ni la kena jadi pemike jang oiii....

Tanpa Nama berkata...


Tun nak jadi PM balik ke yg DSAI nak gulingkan dia...

ke DSAI nak gulingkan Tun dari jawatan penasihat Bersatu..

hahahahaha... longkang betul la otak ko nie lokman

Tanpa Nama berkata...

DAPAT DEDAK KARUNG PLASTIK 99 SPEEDMARKET LAH TU

Biasalah

Kan Melayu tu

Kalau dapat KARUNG GUNI senyap saja lah macam PAK SOTONG

MASYOOOOKKKKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

Budak ini lulusan falsampah ka? Apa yg dia pikior? Hmmm

Tanpa Nama berkata...

Oooo..kau pelik pasal macamana lokman dapat title pemikir... aku pulak pelik pasal 2 benda lain tt, pertamanya pelik macamana nama Jabatan Hal Ehwal Khas tu dapek namo pendek jadi "Jasa" pulak, apo pasal bukan "JaHEK"?? Keduanya, aku pelik kenapa Anwar dengan lokman dan tiga yang lain bertemu dalam hotel di Batu Pahat lebih awal, tahun 1998 tu, tapi tak bagitau chua soiled lek, sian cina tu pergi sana dah banyak tahun terlewat, lalu kena tangkap video sorang2 tanpa lokman... hissss ini mesti konspirasi anwar ni saja nak gulingkan cina tu!

Tanpa Nama berkata...

Tt gua tau la lu dah kaya sejak dua menjak ni tapi lu simpan la fulus lu tu dalam tabung untuk hari lu lebih tua dari umur lu sekarang jadi lu hentikan la bayar upah tulis komen untuk setiap posting blog lu kat si sudin ni serta merta sebab gua baca semua komen dia makin hari makin tersedak tekak gua walaupun bukan tertelan dedak

Tanpa Nama berkata...

JASA adalah jentera politik kerajaan, si Lokman terpaksa cakap camtu, gaji die najib pegang.. Kalau tidak alamat nak jadi anjing kurap tepi jalan.
Pecayalah... Orang kat JASA meluat tengok malaon sorang nih...huh

Tanpa Nama berkata...

Anon 21 September 2016 8:02 PTG,
Bila kamu kata Orang kat JASA meluat tengok malaon sorang nih..., malaon tu merujuk pada siapa? Lokman ke najib? Terimakasih atas rungkaian kekeliruan