.

Rabu, 21 September 2016

SEMUA HILANG










MANA
SEMUA HILANG

mana pahlawan bugis
mana pahlawan melayu
mana ngo melayu
mana ngo islam
mana ali tinju
mana jamal tongkol
mana zul nordin
mana  tok heng 


pemimpin melayu kita
pemimpin islam kita
telah dimalukan 
oleh UNESCO
datin seri rosmah kita
di umum dapat anugerah
kemudian dibatalkan

ini kerja jahat
ini nak bagi kita malu
ini hina melayu

allah akhbar
hidup melayu



-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


lawak la tengok kunang...

Tanpa Nama berkata...

bebudak dah masok TONG TAIK kira karung , kira DEDAK

kan semua nya Melayu

satu dunia tahu , Melayu KENTUT SAJA BUSOK yang lain tak boleh pakai

bahalol

Tanpa Nama berkata...

Ramesh dah kata ini kerja yahudi. Bila lg pahlawan2 melayu nak demo bantah yahudi. Atau nak suruh ramesh dan geng dia tlg bantah. Atau salah DAP jg

Tanpa Nama berkata...

Panglima2 dlm gambar tu elok cepat2 lapor pada polis, cepat2 berdemo hunus keris di depan kedutaan US. Ni mesti Obama sabotaj rosmah najib sebab najib kalahkan dia masa main golf haritu.

Tanpa Nama berkata...

UNESCO, jangan hina yang memang dah hina! Jangan buka AIB orang.

Kah kah kah

*
**

AF Global berkata...

Tgk 2 gambaq kt atas..tgk baju najib, zahid, kunan n sorang lg tu OK la jgk..alahai geli hati aku tgk baju titm, Nik abeduh, Khalil n si iR.tu mcm kostum baju set belakang pentas teater ja..