.

Ahad, 25 September 2016

LAGI KENA TANGKAP




KENA TANGKAP
Kau ini memang suka kena tangkap ya tt? Atau polis itu yang suka tangkap sama kau? Tahun 70 mereka itu tangkap engkau sudah. Tahun 90 mereka tangkap sama engkau lagi. Tahun 2000 pun mereka tangkap sama engkau. 

Aku pikir nanti tahun 3000 pun mereka ndak ada tahan sudah, mereka kasi tangkap sama engkau lagi tt! Jadi aku ada pikir bah, aku mau cipta satu air baru dan aku mau kasi nama itu air: air tangkap engkau, atau kasi pendek sama itu nama: air tangkau. Bagus bah tt? on HARI INI DALAM SEJARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/25/16


-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa lah kerja mat kampau tanpa TT

Tak boroi lah mat kampau tu

Dari azali lagi mat kampau mesti boroi lahap pau pau pau dari mereka mereka macam TT

Biasa lah

DIDI KOTA BELUD berkata...

hehheehje...kang mcm iwan fall kau ni karang bos..suharto jatuh je terus dia bodoh...kakakkakaka....