.

Ahad, 25 September 2016

ADA SULTANG






SULTANG MELAYUANG
Teregganu 97% Melayu. Ada Sultang Melayu, Menteri Besar dan kesemua Menteri adalah Melayu. Terengganu juga ada Tuang Guru Hadi, ada Ayoh Pinn dan Tuhang dah bagi minyak banyok.

Terengganu punya pengeluarang hasil terbanyok dalam Malaysia. Malangnya negeri Ulik Mayong ini masih berterusang termisking. Apasal jadi cang ni .. hambo nak tahu jugak. on BILA MUSUH JATUH
panglimo potaseh
at 7:11 PM





------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ulama akan jawap; takpe la miskeng pong yg penting rezeki tu dapat berkat dari Ilahi. Kalau kaya mcm selangor dan penang pong wat mende kalau kafir harbi yg mentadbir. Lagi pong rakyak ganu tak kompleng pong, syukur ganu masih amang, lagi pong kami bernaung bawoh tok guru yg ada land rover patuh syariah... takbir!!!

Tanpa Nama berkata...

Melayu mana boleh pakai

Melayu kan tamak

Melayu dapat DEDAK nak di LAHAP sampai kiamat

Melayu ada pikir Melayu lain ke ?????

Nasib baik ada BANGLA

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Jateng Nateng mu speaking tahik.. kah kah kah kah

pirit berkata...

apa jd klu mat said setuju dgn TIA???

panglimo potaseh berkata...

Orang ganung tak bising .. pooorah .. tu yg melalak mintak royalti lebih tu amende.

652203 4423143 berkata...

Pasal trengganu bukan deposit box undi BN.. macam serawak..!!! Cara politik TAIK UMNO.