Khamis, 8 September 2016

LAGI KES JUAL AGAMA





TAK PERCAYA PADA JUBAH 
thumb up bro..ini terbaik..duit 90juta adalah duit dedak..harun din adalah ulama mursyid yg suruh robohkan flat2 melayu islam..semoga rakan2 yg mengerjakan umrah dan haji terus mendoakan agar haji harun din dan haji hadi dibinasakan dgn seteruk2nya..

gua tak makan dedak, gua tak pakai jubah, gua tak zakat dipusat zakat, gua sudah keluarkan duit tabung azeeez,gua percaya mufti dan agamawan itu bukan wakil nabi atau wakil tuhan, gua tak percaya universiti mekah dan madinah itu mengajarkan hadis2 penting kerana universiti mekah madinah itu diasas dan didanai sultan saudi yg terang2 membunuh rakyat yemen, 

gua tak percaya ulama al azhar sb prof tertinggi al azhar terkait penipuan wang-sila baca suara orang buangan..gua tak percaya ulama paki sb paki adalah asal india dan islam paki membunuh dlm senyap..dua bom nuklear najib tersimpan di tetek big mama, bom ini lebih besar dari telur najib...dua bom ini diperlukan utk menyusukan bayi hadi dan bayi harun din..so, hadi dan harun ada ibu sesusu on NAJIB DAN SENJATA NYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/7/16



--------------

Tiada ulasan: