.

Khamis, 8 September 2016

TUNGGU DAN NANTI





ADA APA

TARIKH INI?




----

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Takde apa.. krik krik..konon nak saman...krik krik..mula sebulan dari tahun bila tak dinyatakan...krik krik..

Tanpa Nama berkata...

Tau la tarikh tu tamat tempoh pas nk saman sr.soryla xde nye mrk nk saman.golongan bebal bangang walaun pas mane reti saman2 ni.yg diorang pandai selak kain dan entot...pastu entot atas unta ataupun entota...lain satu sen pun xguna.mengabiskan oksigen dan beras subsidi kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

Harap maklum kami tak jadi nak saman kerana Sarawak Report itu hanya kertas saja, tidak boleh di buat 4 orang saksi yang taraf wali.
Jangan nak bincek-bincekan kami TT yor!!!

Tanpa Nama berkata...

Kami tidak jadi menyaman Sarawak Report kerana laporan tersebut cuma kertas sahaja sedangkan bukti video besi pun kami tidak percaya.Lagi pun tidak cukup 4 orang saksi taraf wali yang nak dikemukakan di mahkamah negeri omputih tu. Kami ingin memberi amaran kepada rakyat Malaysia terutamanya TT jangan nak membincek-bincekkan tok-tok guru kami.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

13-$eptember Laa seLasa,saLah kira TT