.

Sabtu, 17 September 2016

LEMBU TAK MAKAN GULA






FACE BOOK
TIPS berguna nak cepat kaya. Hanya perlu modal menipu

"Potongan subsidi gula baik untuk kehidupan seks anda..." -PM Najib Razak, 26/10/2013.

Sekian, terima kasih.


























-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MAT LOL mana boleh ngentot

Makan GULA ke LAHAP BILYON BILYON ke tetaptak leh ngentot

Tu sebab mangsa kena KABOOOOOMMMMM!!!!!!!!!

Nak menipu tu pandai macam macam


Sorang Sorang sudah pergi , satu per satu

Nanti nak bagi tau RAKYAT OBAMA sayang MAT LOL mintqk pulak tanah kat HAWAII nun

Orqng kampong kata apa , HAWAUUU tak balik balik pulok doh

panglimo potaseh berkata...

Ini fikiran kaum UMNO .. potong subsidi baik untuk sek. Tapi yg lebih paham pada aku jika di potong kulup kepala bana kita, sah nikmat sek tu lebih umphh sebab ngilunya lebih. Ari tu ada sekor Ostaz bersurah jika pompuan tak dipotong anu nya .. nafsu sek nya adalah 7 kali ganda .. wow .. ostaz tu tambah cerita lagi, tu sebab gadis Amerika dan German gatal-gatal. Tapi aku tak paham camna ostaz tu buat pengukuran nafsu sek. Aku pun tak paham apasal ramai pompuan kita jadi pemuas nafsu Bangla .. pompuan kita tak cukup gula kot, tu sebab nafsu kuek.

Tanpa Nama berkata...

Bagus tu kurangkan gula dlm pemakanan harian. Badan pun sihat, batang pelir pun sihat, darah lancar. Kalau kena kencing manis, batang susah nak tegang sebab saluran darah kurang lancar. Kena contohi MO1, amalkan gaya hidup sihat, pelir sihat masih boleh entot entot penyanyi muda dan model internasional secara sorok sorok. Tapi... ermmm.. tapi sayang, bininya mcm badak.. ermmm.. putus selera, gamaknya sebab tu laa suka sangat makan luar.