.

Sabtu, 17 September 2016

SURAT AL-FATIHAH







TAK FAHAM
Gi mana aku dah mula sedikit paham .. apa yg di maksodkan, yg takut mati dan yang tak takut mati, yg sayang donia dan yang tak sayang donia .. aku tahu Tak Paham tu bukan satu jenayah, tapi boleh berjangkit. on AL-FATIHAH
panglimo potaseh
on 9/16/16

CAKAP ARAB
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ... أَللَّهُمَّ اغْفِرْلَهُ وَارْحَمْهُ وَعَافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ وَأَكْرِنُزُلَهُ وَوَسِّعْ مَدْخَلَهُ وَاغْسِلْهُ بِالْمَاءِ وَالْثًَّلْجِ وَالْبَرَدِ، وَنَقِّهِ مِنَ الْخَطَايَا كَمَا نَقَّيْتُ الثَّوْبَ الأَبْيَضَ مِنَ الدَّنَسِ، وَأَبْدِلْهُ دَارًا خَيْرًا مِنْ دَارِهِ ، وَأَهْلاً خَيْرًا مِنْ أَهْلِهِ وَزَوْجًا خَيْرًا مِنْ زَوْجِهِ ، وَأَدْخِلْهُ الْجَنَّةَ ، وَأَعِذْهُ مِنْ عَذَابِ اْلقَبْرِ وَمِنْ عَذَابِ النَّار on AL-FATIHAH
budiman gestapo
on 9/16/16

BANYAK JASA
apa yang dilakukan terhadap agama kita serahkan sahaja kepada Allah untuk membalasny... dia banyak berjasa, terutama sekali dalam hal perubatan, ilmu ghaib dan pendidikan... tp akhir2 ini... kita diselubungi perbuatan bersekongkolan kejahatan 2.6b & 90m ini, tak tahu la sampai bila nak selesaikan... kenapa tak saman2 lagi untuk mempertahankan maruah... 

bukan takat diri atau parti.. tetapi maruah rakyat dan negara... skang dua2 ketua pemimpin melayu dua2 belah dibelit kes yg menuntut mereka secara individu untuk bertindak - saman la woii... tp ape2 hal pun.. yg aku tahu kita semua bukan maksum, tak pernah dapat wahyu pun, dan semua bertindak atas kapasiti sendiri yang akan dipertanggungjawabkan, sedarlahhhhh... 

tak suci mana pun kita nie... yg pergi kita doakan agar lancar perjalannya disana... amin.. tp yg masih hirup udara nie... mohon saman ye pakcik2 ketua... on AL-FATIHAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/16

INI JANJI
Ini janji ...ini bukan kematian...ini itu suatu kehidupan yang di janji kan, kehidupan daLam surah kematian...jangan sebut mati pada janji dan pemindahan... 

penindasan Minda terus berlanjut..karam daLam mimpi'... mimpi-mimpi Mahsyar maLaikat segan sama umnQ sipu maLu semua bidadari surga menyambut umnQ dengan lori treLLar petai.... on AL-FATIHAH
Nazrio Dond DoLLa
on 9/16/16




----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang pergi biar lah pergi

Tak dapat passport Amerika sudah pun hidup di Amerika

Yang banyak papa kedana bila nak rasa hidup di Amerika

Nak hidup kat Arab Saudi pun tak mampu

Untung ada KARUNG masa di dunia

Untung jugak duduk AMERIKA bila pencen

Bijak jugak tu

Mat LOL entah lah

Nak pencen kat Hawaii pun boleh kot