.

Jumaat, 30 September 2016

MULA KAPIR SEKARANG TAK KAPIR PULAK







F.BOOK

Bulan mei lalu, saya dah kata tak kafir tolak RUU 355. Ketika itu, saya sendiri diserang oleh sebilangan pihak, sehingga saya dituduh kafir.
Hari ini, Mufti mengeluarkan kenyataan hampir sama dengan apa yang saya sebutkan bulan Mei yang lalu. Harap, jangan ada yang pegi tuduh mufti ini kafir pula.







------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu semua nya tu kan

Melayu OTAK UDANG mana mau pikir memikir

Jauh lagi kalau hal baca membaca

Melayu tau Otak nya nak topang ROKOK dan NGENTOT

Tu sebab rata rata BAHALOL

Hidup nya tau kais pagi makan semalam , tiba malam tau nya nak NGENTOT

Tak boleh pakai sudah

ORANG SEPILOK LAGI ADA OTAK DAN KREDIBILITI

Tanpa Nama berkata...

mufti ni bernasib baik sbb dia di penang.

kalau dia mufti Kelantan atau negeri umno, mungkin dah kena roundhouse kick...

membangun bersama Islam
membalak bersama pas
menipu bersama pas
memfitnah bersama pas
mengkafir bersama pas

WAOIOIOOA... SAMANG MANA? SAMANG MANA? SR nak keluar buku 1MDB dah weiii...

RAYA FITRI DAH LAMA BERLALU. RAYA HAJI PUN SAMA. KNP EXCO PAS MASIH DISELANGOR???

panglimo potaseh berkata...

Naskah Perang Salib karangan Karen Amstrong ngatakan betapa kaum kristian pada masa itu merujuk kaum islam sebagai sesat dan kapir .. dan bakal dihumban dalam neraka utk selamanya. Kah kah kah .. Wan Jee lagi teruk bila dikapirkan oleh ularmak kaum sendirik .. putus stim .. kah kah kah.

Eldeen Eldinov berkata...

orang PAs je tak kafir....suci murni....kah kah kah jangan marah saja gurau