.

Sabtu, 10 September 2016

SIAPA KENAL ANAK MUDA INI?





BANTUAN

SIAPA KENAL ANAK MUDA 
YANG BERNAI INI
SILA HUBUNGI TT
UNTUK JEMPUT ANAK MUDA INI
SEBAGI TAMU BERSIH5
DAN
TEMU BUAL DI RADIO BANGSAR

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anak Muda MELAYU ini BERANI KERANA BENAR

Wajar dapat Darjah DATUK SERI

Anak Muda ini Bukan Menipu Bukan Rasuah dalam Kerajaan macam Mamat DBKL sapu juta juta walhal makan gaji gomen Rakyat tanggung

Yang benar di tindas

Yang LAHAP di agung

Tanpa Nama berkata...

Tahniah TT dan RBU kerana meraikan ikon yg berani melawan. Walaupun style dia poyo, aku tetap salute sebab berani melawan dgn caranya yg tersendiri.

Tanpa Nama berkata...

Ayatullah TT,

Tak nak jemput sam ker 'Anwar Mahadir'..keke

Tanpa Nama berkata...

Lepas video ni ramailah orang bayar insuran kamu. Bodoh punya manusia. Manusia macam ni yang selalu kena jual oleh pembangkang.

652203 4423143 berkata...

Kata apa yg ada di jiwa bukan lah poyo... walau bahasa nya tak sa indah bahasa politik... sekurang nya manusia berakal tahu betapa berat nya bebanan sara hidup hari ini... kerajaan korup membawa sengsara kapada rakyat... kos sara hidup sudah di luar kemampuan bagi gulungan seperti dia... bukan menjadi kesalahan utk menzahirkan perasaan cuma jadi kesalahan bila tak tahu memuji!!! NAJIB RAZAK...???

652203 4423143 berkata...

Kata apa yg ada di jiwa bukan lah poyo... walau bahasa nya tak sa indah bahasa politik... sekurang nya manusia berakal tahu betapa berat nya bebanan sara hidup hari ini... kerajaan korup membawa sengsara kapada rakyat... kos sara hidup sudah di luar kemampuan bagi gulungan seperti dia... bukan menjadi kesalahan utk menzahirkan perasaan cuma jadi kesalahan bila tak tahu memuji!!! NAJIB RAZAK...???

652203 4423143 berkata...

Tak jadi kesalahan utk menzahirkan perasaan... mungkin bahasa nya tak seindah bahasa politik... namun bagi yg berakal sedar dan tahu betapa susah dan di luar kemampuan demi kos sara hidup yg bergitu mengigit hari ini buat org seperti nya dan seperti saya... yg menjadi salah bila kita tak reti memuji...NAJIB RAZAK...

Tanpa Nama berkata...

Hello orang kaya 8.58pg yg bongkak, ginilah jawapan kamu. Teruskan bersyukur. Semoga mati kelak, angkat sendiri jenazah kamu. Tanam berdiri tegak.

Tanpa Nama berkata...

Lagi bodoh kalau ngikut jer tak melawan, mcm lembu dicucuk hidung.

Tanpa Nama berkata...

Kau tak bodoh? Brp ramai yg merungut bila insuran naik, malah bukan insuran sj, segala barang naik harga. Sekurang2nya dia berani menyuarakannya,yg lain takat tumpang sekaki. Yg kena jual kaw2 ialah pemakan dedak, agaknya kau seorg drpdnya

Tanpa Nama berkata...

orang mcm ni pun nak angkat jadi tokoh
hanya kerana video trending
bodoh punye TT