.

Ahad, 2 Oktober 2016

ON;INE DIMAANA?






ONLINE 

DIMANA?

BILA ONLINE

AJAKLAH SAMA 

SEMUA KHENDAK ALLAH
scandal 1 mdb itu pun kehendak allah swt juga lah ye lebai on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
albert magic
on 10/1/16



DERMA TIN MILO
Isi kandongan derma tin Milo mungkin akan diosakan pada masa hadapan.duit derma yang disisip dicelah lobang tutup tin Milo dianggap seperti perjalanan duit merentas pelbagai syarikat, akaun peribadi, bank-bank pelbagai negara.

Suatu hari nanti jangan dipersoalkan tindakan DOJ Amerika akan menyita tin-tin Milo Dan nama tin Milo akan disebut beratus Kali dalam dokumen DOJ..Ada Ku kesah? on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 10/1/16

SELASA REPORT
Politik bodoh ialah politik yang mempolitikkan tin Milo.Kalau 2.6 billion disumbat dalam tin Milo, banyaknya tin digunakan tidaklah tahu berapa dan tidaklah banyak tin Milo untuk 90 jota berbanding tin Milo 90 jota. 

Sehingga niari ini WSJ boleh lah dipanggil warta selasa jurnal dan SR itu dipanggil SELASA REPORT kot. Manusia mungkin makan nasi atau roti tapi sikap/perangai yang bodoh adalah tanggungjawab diri sendiri empunya badan. on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 10/1/16

LEBAI LEBAI
Makin pelik laa lebai lebai pas ni. Sikit masa lagi aku rasa lebai lebai ni akan angkat hadi jadi nabi atau rasul... err atau hadi mmg dah diangkat jadi nabi? Hehehe on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 10/1/16

TUANG AMANAT
Usul tuang amanat adi jangan dibantah, kelak amanat yang disimpan dalam tin Milo akan dileluarkan balik.Kalau 2.6 bilion disumbat dalam tin Milo, agak2nya berapa banyak tin Milo akan dikitar semula sebagai taboong? on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 10/1/16


PEREMPUAN YANG MENCURI
Laki-laki yang mencuri dan perempuan yang mencuri, potonglah tangan keduanya (sebagai) pembalasan bagi apa yang mereka kerjakan dan sebagai siksaan dari Allah. 

Dan Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana. kalau nak laksana hukum ni kena tanya sapa pulak nak buat hukum ni kena ada usaha dari manusia jugak kalau tidak tak jalan apa punay boddo kenyataan tu nampak jugak boddo tu on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 9/30/16

ULAR DAN SEMAK
Syariat Allah adalah Keadilan untuk umat manusia dan bukan undang undang yang di reka dan ciplak dari lain lain budaya dan menamakan islam. Ulamak atau Ular dam Semak. Kebodohan Umat dan Penipuan Ulamak.... on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 9/30/16

TANYA ULARMAK
Nak tahu sapa masuk sorga atau neraka bila dh nak mati nanti....tanya ularmak PASN kah kah kah kah on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Anonymous
on 9/30/16

KETUA BERCAKAP BOHONG
Kalau gue kata pengikut pas ni sama macam pengikut ayah pin...agak-agak dia orang marah tak?. Kalau kita lihat dia orang punya taksub dengan ketua sama macam pengikut ayah pin. Apa saja ketua cakap mereka pakat-pakat percaya...kalau sanggah alamat kafir le nampaknya. 

Tapi dia orang ni tak ada otak ke nak fikir????. Sudah berapa kali ketua mereka bercakap bohong dan berucap sambil maki hamun orang. Agaknya mereka dah pekena pil kuda atau air daun ketum kot. Kalau zaman dahulu samalah dengan abu lahap yang berucap sambil maki hamun nabi. on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
KC@DRP1
on 9/30/16

KES TIPU ZAKAT
DUNYA.... DUNYA Semua nak di BAHALOL kan Sendiri sudah cukup LOL , tak payah LOL kan yang lain Bangsa sendiri pulak tu Melayu memang problem Yang papa kedana tipu ZAKAT pun Melayu Apa nak jadi dah Orang Orang Agama nih Tak takut SEKSA KUBOR ke ???? on BILA NAK ONLINE SILA BERITAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/30/16


------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam ada KAD DISKON saja

Kurang kena api neraka lah kalau ada KAD DISKON

Orang Kerja AGAMA dapat kot

Tak potong EPF wokay