.

Ahad, 2 Oktober 2016

PHD DARI POGO POGO



NAPA TAK 

KLIM PHD

DARI OXFORD

ATAU DARI

POGO POGO

DARI JORDAN

DARI MESIR

SEKARANG DAH

KANTOI MANTOI
Mengapa orang percayakan kelayakan palsu
 | October 2, 2016
Percaya tanpa mengesahkan kebenaran sudah menjadi kebiasaan, menurut ahli psikologi klinikal manakala peguam berpendapat Azizan mungkin langgar undang-undang



















WAT IS 

THE BECAUSE

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KONTOL LLAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 





-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perasan saja.Tapi yg lain2 tu "Perasaan hasad Dengki" saja

Tanpa Nama berkata...

BUDAK BAHALOL

Junior lagi nih

Belum belajar dari BUDAK DBKL JUTA JUTA jutawan kan

Biasa lah

Tanpa Nama berkata...

kalau mahu berjaya dan kayaraya n juta2 n jutawan perlu pandai tipu dan bohong biar pun orang tahu kita menipu.
inilah falsampah org cari makan macam isteri
rosmah, joh lwo n kekawan penyamun mdb tu.

Tanpa Nama berkata...

Azizan ni cari makan dgn jual air liur, bakar semangat org yg nak berjaya dgn cara beri motivasi dan semangat untuk bina kejayaan. Tak ada phd pun tak ada hal. Dlm ceramah dia bukannya dia sampaikan apa2 berkaitan akademik. Sama macam tt jugak, tt hasut rakyat naikkan semangat untuk lawan penguasa zalim, bukannya kuliah akademik, tt tak perlu phd bagai.

Cumanya, amat pelik kalau pensyarah dari uni awam dan swasta yg tipu phd mcm riduan bak kut teh, itu amat bahaya sebab menipu sijil kelayakan, ilmu yg disampaikan pada pelajar ntah2 kutip dari tepi jalan.

Kalau aku pengurusan tertinggi dari UM, aku dgn senang hati akan beri anugerah doktor kehormat pada TT dan AO sebab keduaduanya pakar dalam bidang masing2, kepakaran TT dan AO dibina berdasarkan pengalaman hidup selama berpuluh tahun, itu mmg rare dan priceless, tak ada silibus dlm mana2 uni yg boleh ajar mcm ni melainkan pengalaman hidup. UM dan uni awam mmg bodoh sebab taknak angkat dan iktiraf kepakaran individu berdasarkan kejayaan yg dibina dari pengalaman hidup.