.

Jumaat, 18 November 2016

ALAAAA MAK APA NI?







APA SUDAH 

JADI?

PELIK TETAPI

BENAR




Abang Kucing cabar Jamal bertinju

BUKIT CHANDAN - Tindak-tanduk kumpulan baju merah diketuai Jamal Md Yunos yang kerap mencetuskan provokasi menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan masyarakat.

Merasakan tindakan kumpulan tersebut semakin melampau, seorang aktivis masyarakat, Sharul Nizam Ab Rahim, 37, melontarkan cabaran terbuka kepada Jamal dalam laman sosial.

Dia yang menggelarkan dirinya ‘Abang Kucing’ mencabar Jamal supaya bertinju di dalam gelanggang sekiranya Pengerusi Gabungan NGO Malaysia itu benar-benar berhasrat menunjukkan kekuatannya.

Menurutnya, setakat ini, seramai 22 peninju dari seluruh Malaysia menghubunginya dan meminta slot bertarung dengan Jamal dalam gelanggang

KUCING LAWAN

IKAN TONGKOL

ANJING SENYUM

TERGOLEK DOG

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH



--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KUCING LAWAN TONGKOL

MONYET SUKA LAH

Habis siapa jaga KEM SOLJAL ????

MONYET ke ?????

TONGKOL.....

TONGKOL.....

Nak jadi ORANG pun tak tahu

Lebih baik masok SEPILOK jaga bebudak SEPILOK tuh

Bawak BELUKANG sekali....

Ada banyak sangat kat Bas Stand Klang tunggu Sungai Kelang surut.... Sabtu nih.

TONGKOL.... TONGKOL....

Tanpa Nama berkata...

kenyang la kucing nanti dapat ikan..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Silap pokok la diaorang tu pegi menyalak. Ini bukan ali tinju. Kalau ali tinju barulah betul lawan dengan petinju. Ini jamal. Dia hanyir bau ikan. Kalau jamal, kena lawan dengan sabun cuci baju, tengok balik iklan tahun 90an atau 2000an dulu, iklan tv yang baju mamat tu kena ikan, tak ingat sebab dia tangkap ikan atau jual ikan, jadi anak dia tak tahan bau hanyir baju si bapak lalu si emak guna sabun apa entah untuk mengenyahkan busuk hanyir tu.

Tanpa Nama berkata...

Kucing tak lawan Ikan, kucing baham ikan baii. Sekali ngap jer bukan setakat berdarah hidung, terus ikan tinggal tulang.

Tanpa Nama berkata...

kan dah ckp..kebiasanya permainan org2 sabak dan sungai besar ni, kalo ketua dah tewas maka masing2 akan angkat kaki..jamal ingat dia sorang je kebal..jamal ingat, org2 dia je tau teknik2 penipu utk lariskan persilatan..tu baru tinju ajak main, kalo wing chung ajak main, agak2 silat apa geng2 rm50 ni akan pakai..atau pakai langkah seribu..kpd persatuan2 silat, takkan tak sakit ati dgn jamal..jamal dah memalukan dunia persulitan melayu ops silap..dunia persilatan melayu..guru2 gayong, guru2 ilmu pukulan jauh takkan senyap je..takkan takut dgn jamal..kalo ikan cabar ikan, anjing tergolek dog dan babi pun tetiba2 bole terbang naik parang terbang...korang tengok nanti, guru2 pembekal kekebalan jamal ni akan angkat kaki perlahan2..