.

Ahad, 13 November 2016

HEBAT SOSOK INI







SIAPAKAH

SOSOK INI

CUKUP HEBAT

CUKUP ILMU

TUMBUK DARI

BELAKANG

BERDARAH 

BATANG HIDUNG
  
HEBAT HEBAT

SIAPA SOSOK

HEBAT INI

AMERIKA PUN

TAKLEH LAWAN


---------------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tumbuk sesame sendiri ke... ke nyamuk gigit... telebih ais nie, smpai hudung luke... kah3... ko gaduh sama sendiri ke... kena siasat pakai cctv nie... ponggong bedarah tak... mcm2 ko buat, nak huru harekn negare yea jamal... Geng m3rah main jahat, mmg betambah syg ketua penyamun..

batutepi jalan berkata...

Kalau tumbuk dari depan mau berdarah lobang jubor si jamal tu.. boleh claim dedak lebih lagi laa sbb hidung dah berdarah kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Ada MAGIK

Ada BON BON

Chabut.....

Chabut....

Chabut,,,,

Hantuuuuuuuuuuu........

Mana ALAMAK !!!!!!!!!!!

Dato' Ahmad Fauzi berkata...

Kah Kah Kah... Pukul dengan kayu, kayu patah... Pukul dengan batu, batu pecah... Kena jentik hidung terus berdarah... Menangis2 minta dedak... Kah Kah Kah...

Tanpa Nama berkata...

ada seorang anak muda dari sekinchan telah berkata bahawa jamal ini seorang yang kebal tak lut senjata tajam, tak lut senjata api.

Dia seorang yang pandai dan banyak ilmu dalam dunia persilatan zahir dan batin.

Dia tak perlukan tangkal kebal, dia amalkan zikir dan doa untuk badan kebal. Tapi bila ada org tumbuk muka dia kenapa berdarah hidung? Lalu timbul persoalan, adakah hidung dia berdarah sebab dia lupa mandi wajib?

Kah kah kah padan muka.

Tanpa Nama berkata...

Dia tumbuk hidung dia sendiri tu...
Buat2 salah kan org lain pulak.
Muka tak maku

652203 4423143 berkata...

Dia yg jahat... kata org jahat!,politik hampeh..!!!

Tanpa Nama berkata...

Dengar kata buah kamu kecut dan termasuk? Semalam kena ambush. Nasib dia orang tak tangkap kamu. Kalau tangkap habis dia orang cukur segala bulu dibadan kamu termasuk janggut cari makan.

Tanpa Nama berkata...

..jamal belukang ni riak n takbur sgt..tu baru kena intro je tu.. jamal punya sembang ultraman taro pun leh jd siput gondang..kah..kah..kah..wa hepi..kan dh berkicap..

Tanpa Nama berkata...

Ni bukan kebal. Dia ni BEBAL.

Tanpa Nama berkata...

yg pakai baju kuning tu adalah vest polis..takda baju kuning bersih kat situ..ni macam trik ops lalang..ini macam bencikan mak badak tapi memancut kat altantuya..gua tak rasa jamal ditumbuk secara sengaja, gua rasa polis ter tumbuk secara sengaja..macam tu la rupanya kalo samseng sungai besar bergadoh..ada yg cuba nak syiekh, ada yg macam terasuk kuda kepang..jadi tak mustahil la, pengikut2 ini menganggap rm50 tu lebih besar dari tetek big mama..agak2nya guru silat di sungai besar, di sabak ada rasa malu tak? agak2 perguruan hakikat, tarikat atau ilmu2 haq yg lain di sabak atau disungai besar ada rasa kemaluan besar tak??teknik amukan, teknik menurun ni tak kan mampu melawan kuasa china jet li atau shaolin apatah lagi kuasa china yg besar..tak malu kah warga dunia melihat aksi samseng melayu jawa yg hanya berani berckp besar tp berdarah dihidung..tak malukah kpd warga filipina yg menjuarai MMA -multi martial art asia dikalung tali pinggang..sedangkan melayu kejawaan melayu kebugisan masih dgn teknik2 amuk..brtish sudah lama tahu melayu dan amuk tiada la dipisahkan..keberanian melayu hanya jadi barua..agak2 waris2 panglima salleh di johor ada tgk tak melayu ni bertarung??

Tanpa Nama berkata...

ini da macam kes lama je..masa bersih sebelum ni..orang2 yang betul takde wat kacau..yang dapat dedak pastu menyamar jadi geng bersih yang buat kacau..lepas tu tengok orang yang buat kacau tu ada dalam event dumbno..jadi kene beringat pesan atuk tt masa hari kejadian nanti..