.

Khamis, 24 November 2016

BAJU MERAH ADA SIAPA?








BAJU KUNING

ADA AMERIKA

YEY  YEY YEY

BAJU MERAH

ADA SAPA?



US govt troubled over Maria’s arrest under Sosma

 | November 24, 2016
Washington also concerned about Malaysian authorities' arrest of a number of other organizers, activists and politicians ahead of and during Bersih 5.






KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

PADAN MUKA

ABANG OBAMA

DAH MARAH

NANTI SAMPAI

PAKCIK TRUMP

TAHU TAKUT





-------------

3 ulasan:

Amir Mazlan berkata...

yer ker? takut dan tak ten-trump ek? tapi abam trump nak ambik tahu ke nanti? ke dia buat derk jer..maklum la, masalah orang islam, bukan kat negara dia plak tuh.

yang dalam negara dia pun dia dah warning nak tendang jauh2..

Tanpa Nama berkata...

BEWAK BEWAK akan lari ke laut lah gaya nya

Balik ke kampong KOMODO DRAGON di INDON nun

Yang BEWAK SERBAN lari ke SOMALIA lah hidung kemek boleh kata sedara lah....

ALAMAK semua nya kan....

KARUNG MAGIK ada apa mau susah susah.....

Tanpa Nama berkata...

Thanks Giving

Hari ni ialah hari Thanks Giving
Presiden Amerika akan selamatkan se-ekor najib..opps
Silap , a Presidential Pardon untok se-ekor ayam belanda sahaja
kakakaka...