.

Khamis, 24 November 2016

SEJARAH PAKAI SELUAR LOKAP





SELUAR LOKAP
tatkala madey memang lu..madey tersenyum dan berkata dlm hati, si isham ni baru je keluar lockup, seluar lockup pun tak salin lagi dah mula menghasut..kalo la aku lantik isham ni jd tpm dulu, alangkah bagusnya................kahkahkah.. on HARI INI DALAM SEJARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/23/16






----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hisham nih kalau jadi TPM apa nak jadi bebudak bahalol senior , junior dan BEWAK SERBAN yang tumbuh banyak di semak nun

Setiap kejadian alam ada hikmah nya

Sekarang perlu dapat SIJIL semua sudah wokay

Menu baru pun ada , KARI KEPALA BEWAK SERBAN perasa KURMA....

ALAMAK !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro hisham patut jadi menteri penerangan malaysia...baru org respect kat malaysia sebab menteri yg berupaya bercakap secara logik dan bijak