.

Isnin, 14 November 2016

HIDUNG BERDARAH








FACE BOOK


Jamal teriak-teriak kata polis pukul dia sampai hidung berdarah, Lepas tu salahkan PKR
Apa komen anda?
(Credit video Ratu Naga)




Cfu Noni Masa kecoh2 tu..Jamal sdg korek idung..tiba2 gengnya tertolak..abih tu..terjolok ler lubang idung tu...tu yg berdarah...
LikeReply22 hrs
Ustaz Zamri Zainal Abidin Kartun punya pendekar. Kebal kat belakang hidung tidak kebal rupanya.
LikeReply22 hrs
Abuyya Mahligai Kebal taik idunggggg.
LikeReply22 hrs
Madnot Ahmad Ari tu bukan main balun dgn kayu... kayu yg patah... ni kena tumbuk dgn budak dah berdarah?... kamon la digimon...
LikeReply11 hr
Hardy Abady Kasi tembak je kasi mampos...
LikeReply11 hr
Wan Padzli Komen saya: dia terlupa skrip tu... 😉
LikeReply1 hr
Ridwan Abdullah Mental case
LikeReply1 hr
Amiruddin Abu Bakar Kena p belajar elak kat pendekar mustar... Jerit mcm babi mengawan
LikeReply38 mins
Bin Jai Binjai Malunye lahai kokrang...
LikeReply31 mins
Siti Norulhafidzah Mohd Mahayaddin Mber sy ada jual jamu susuk dara yg boleh buang resdung. Dia ade resdung ni. Ulat resdung mkn isi hidung dia sbnrnya. Tp dia xnk ngaku sbb dia ckp dia bebal. .eh, kebal. Mal, hang p beli ubat resdung. Xmahai pun. Guna duit yg hang bayaq bdk2 x cukup umoq lg. Esok lusa hilang Ah hidung2.
LikeReply22 mins

-------------

4 ulasan:

wah berkata...

Polis yg seligi dia sy ucapkn syabas bravo...kamu hero rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Kasi sangkar sama dia, bikin sarkes .......

Tanpa Nama berkata...

Susah polis nk jaga dio sekor. Molek masuk lokup 2 minggu. Lepas bersih 5 boleh keluar. Kali betul polis pukol dio aku tabik spring. Kikiki. Samseng dedak manja. Hidung mudah berdarah. Cuaca panas kot? Kikiki. Padan muka. Najib tk ulas ker. Kikiki

Tanpa Nama berkata...

ini macam projek balas pantun..macam pakat2..jgn lupa ketika pak lah dulu ada pekida..polis juga adalah ahli pekida..pekida juga mengunakan kelengkapan dan surat kuasa dari polis..