.

Jumaat, 11 November 2016

LANUN BUGIS MELANUN LAGI




LANUN BUGIS MELANUN LAGI
sial lah lanun bugis dari makassar ini. kalo lanun bugis ni merompak siang hari, agak2 bugis yg lain mcm ne agaknya? bukan saja membawa dna atok pengerusi kasino genting, malah ada gen komunis dan pro melayu baju merah lagi..

conflict identiti..timbalan pula adalah orang aceh bermenantu kepulauan jawa.malaysia negara pendatang, bole merompak dan bawak hasil rompakan balik ke negara asal.. on LANUN BUGIS MEROMPAK LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:06 PM



------------

5 ulasan:

Din Tinggi Rendah berkata...

Tumpah kuah ke nasik. Camne acuan gitulah kuihnya. Kalau anak macam celaka tak mustahil mak bapak atok nenek seratus kali sial celaka haramjadah babi hanjing? Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Merompak ape?bila fbi nak tangkap najib..kikikik...trump dah menang..fbi tak jadi tangkap najib?cakap jer lebih2...blogger bangang

Tanpa Nama berkata...

Semua kena bela BEWAK lah

Ada BEWAK dalam rumah boleh suroh buat kerja BEWAK

BEWAK bawak balik BILYON BILYON okay

Pak ALAMAK sudah jadi wokay semua

Mamak , BUNGKUS BEWAK 10Kilo satu mari !!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Lanun mestilah kojo melanun. Takkan nk pi candat sotong. Atau jadi imam masjid. Hihihi

Tanpa Nama berkata...

Aku heran dgn melayu. Ramai melayu tp bugiss juga dipilih jadi pm. Kunun bugis pon melayu. Walhal bugis itu lanun dah berkurun. Opps dlm umnok mamak legam pon melayu. Azeez raheem rezal merican musa fadzir ijat lembu dll. Jelas sahih umnok buduh n haprak. Kikikiki