.

Isnin, 30 Januari 2017

HADI BENGONG






f.b



Klu nk menang 40 kerusi bukan lawan dap lebai malang oiii lawan umno lah bengong..



Zuhaimie Mocta Alias Mimpi di siang hari
LikeReply13 hrs
Sazli Jufri Ambo rasa mcm kelam jah nie.. 0
LikeReply13 hrs
Farolrizal Fuad 1 pn payah...
LikeReply23 hrs
Farolrizal Fuad Parti guna2 dek umno..
LikeReply33 hrs
Say No To Umno campor tolak bahagi darap kena pandai
LikeReply23 hrs
AJ Lam Hali pru lepas pun menang 20 dari 70 kerusi yg ditanding ada hati nak 40 tak mengkaji fakta ni
LikeReply33 hrs




----------------

5 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Hadi bukan bengong

HADI PAK LEBAI TOLOL

Tanpa Nama berkata...

Biaq la dia hisei. Mung penah menang berapa kerusi? Takat cakap ja org bengong elok kita tu ikhtiar menang dlu kerusi dlm PRU, br blh ckp mengong... Hehi

Tanpa Nama berkata...

Yissey ni takat mng kerusi berebut dgn anak buah dia adela...

Tanpa Nama berkata...

Hisei bukang jenis ularmak siku lutut jual hadis jual firmang nak rebut kerusi jah...

Tanpa Nama berkata...

kan budak bahalol tuh

buat apa nak ambik pusing

tengok muka pun tau dah bahalol


tulah , ambik pemimpin biar bijak jangan bodoh

nah , apa sudah jadi