.

Isnin, 30 Januari 2017

TAK MASUK AKAL




BAWA MASUK BANGLA
bawa masuk bangla, pompuan melayu kena sapu, bawa masuk indon, bangla happy, bawa masuk myanmar, rohingya merajuk, bawa masuk nepal, pak guard hilang kerja, bawa masuk vietnam kedai makan makin kotor, bawa masuk uzbek C4 pulak hilang, 

bawa masuk cina tembam mengajar melayu curi billion, bawa masuk kanda disalahkan kah kah kah main drama nie kena pandai, mengatur barisan pelakon, pengarah MOI... bisa atur pimpinan gandingan bugis jawa...

bising pasal sembah ayam putih, tapi sembah dollar amerika, bising pasal yahudi tapi sembah mc D , KFC wayang mau cantik kabur mata tengok...semua demi poket, harta rompakan, keluarga mau senang free loader aselama lama kah lah kah on SEMUA NAK DATANG KE TANAH MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/30/17





-------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Di City of JeyBee. Bila 700 ribu Cina malee .. 700 ribu ni adalah yg segar bugar, lancau boleh pancot 5 kali semalam dan kayo pulak. Campur dgn yg dah ada .. jumlah bilangan Cina jadik 1.3 juta olang .. manyak ooo.

Melayu ado hanyo 0.8 juta .. termasuk yg baru pandai nyarap, pondan, papa-kedana, kontol dah abis bateri, monopos, pakai wilcha dan yg nazak.

Ya Ampoon .. Ya Ampoon .. Ya Ampoon. Dulu Malikul Sembab jual Tanah Rizab secara kecik-kecik je?

Tanpa Nama berkata...

melayu semua tuh yang buat taik kan

biasa lah

bahalol

santuriyu berkata...

Jawa bugis banjar Iban kadazan dusun minang kena bergabung tendang umno