.

Isnin, 30 Januari 2017

MAMPOOOS MELAYU




700 RIBU CINA MALEE
Di City of JeyBee. Bila 700 ribu Cina malee .. 700 ribu ni adalah yg segar bugar, lancau boleh pancot 5 kali semalam dan kayo pulak. Campur dgn yg dah ada .. jumlah bilangan Cina jadik 1.3 juta olang .. manyak ooo. 

Melayu ado hanyo 0.8 juta .. termasuk yg baru pandai nyarap, pondan, papa-kedana, kontol dah abis bateri, monopos, pakai wilcha dan yg nazak. Ya Ampoon .. Ya Ampoon .. Ya Ampoon. Dulu Malikul Sembab jual Tanah Rizab secara kecik-kecik je? on TAK MASUK AKAL
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 1/30/17



---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat bugis pembela Islam ahlul sunnah Wal jamaah lari go-hed gostan kah kah kah kah...Haji hardy lari mane ye, masuk hutan ke, jadi mujahideen kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

jual jangan tak jual

simpan sikit buat tanah kubor tak apa lah

bebende dunia nih tak bawak mati pun

waktu masih hidup lah mesti enjoy menjoy

jual semua , jangan tak jual

bila lagi nak pakai BENTLEY , RANGE ROVER , BINI 2-3-4


sudah kiok semua tak guna dah

anak cucu cicit boleh hidup kat laut macam bajau laut nun


semua pun bumi ALLAH

jual gadai semua nya.....

kaya bilyon bilyon