Isnin, 9 Januari 2017

RUSIA MENEMPELENG AMERIKA








BERMATA JELLY
ahha...cewek russia baru betul mata jelly. jeles nengok pilipin...kalau kacukan russia muncul kek pilipin...abihlah melayu. mata jelly pilipin pulak jadi sasaran...habihlah thailand.. habihlah taja raja...china ngan russia mana ada raja..melayu pej7ang tak nak komplin ke SWR atai DOJ keeeeeeee....????? on AMERIKA MULA MENGUNDUR
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/8/17

KUASA BESAR BERGUSTI
Ada pro ada con. Bila 1 je pegang kuasa besar, yang lain semua patuh dan akur, takde berani buat kecoh atau jadi pembuli. Tapi ini hanya baik dan beri kestabilan kalau pemegang kuasa tu sendiri baik dan bertanggungjawab. Kalau pemegang kuasa hati syaitan dan seleweng, hancuss sebab takde lain yang mampu tanding kuasa dia. 

Dalam kes begini elok pula ada lebih dari 1 pemegang kuasa yang lebihkurang sama besar dan hebat, setiap satu mengimbangi dan memberi ingatan pada yang lain. Tapi ini juga hanya elok bila yang besar-besar ini bertanggungjawab dan rasional. 

Malang besar bagi yang kecil-kecil jika 2 atau lebih kuasa besar mula bergusti sesama mereka dan ingin membuktikan yang satu lebih kuat dari lain, umpama beruang dan badak bergasak, kancil yang kecil terkucil on AMERIKA MULA MENGUNDUR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/8/17






-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rusia amerika bergaji, badak ditengah mati kelemasan..terbang ke australia pun tutup radar..nampak sangat takut.g autralia sb nak cari sirul ke??