.

Khamis, 23 Februari 2017

PANTUN LIMA KERAT








SELOKA SELOKI

jamal keranda lekat badi
mampos ganu dapat hadi
mampos india dapat modi
mampos diana dapat dodi
mampos bini dapat audi




----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku beli pantun 5kerat kau tu tt dengan harga 1derham hutaaaang...dan aku jual balik pantun 6kerat pulak dengan harga 10derham tunaaaai...
Mati kutu pergi camping tasik kenyir
Mati pucuk pergi sarawak cari gambir
Mati jamal sebab perangai bau hanyir
Mati amoi sebab kena C4 sebutir
Mati sirul sebab vip suka lendir
Mati najib sebab laki buat pandir

Cahaya Al Majid berkata...

Ini terbaik Din

Tanpa Nama berkata...

Q7 tuh

Bukan main main tuh....

Orang kaya tuh

Macam wayang TRANSPORTER ajja

Tanpa Nama berkata...

gua hanya mampu kahkahkah....
oit korang..mlm jumaat ni haji audi dan hajjah audi dok bersenggama kat mana?senggam dalam audi ke...kalo atas unta pun bole, apatah lagi entota el audi...kahkahkah...esok nak saman sarawak report ke??ni pantu dua kerat, entot entot dalam audi, dpat keta, dpt bini , korang jgn dengki...kahkahkah....