.

Rabu, 8 Mac 2017

CUBA RENUNGKAN







SATU INGATAN

ditujukan kepada
semua ahli pkr
kepada para yb pkr
 para penyokong pkr

pekara yang ditimbulkan
ialah tentang permit cetak
akhbar SUARA KEADILAN

ini akhbar resmi pkr
sehingga tahun 2017
masih belum dapat permit
yang telah diminta
semenjak  tahun 2007

kalau permit akhbar SK
pun najib tidak beri
maka timbul pertanyaan
apakah najib akan
beri pkr 
apakah najib akan benarkan
 pakatan harapan
untuk mengambil alih kerajaan
mengambil alih putrajaya

mengambil alih kerajaan
ertinya ambil alih
petronas
felda fgv  felcra dan dan
khazanah  
dan pelbagai glc

kalau permit akhbar pun
tidak  diberi
apakah najib
 akan undur dalam
pilihan raya

cuba renungkan




-----------------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini ayat metafora tertinggi pernah aku baca. Einstein dan Hawking x mungkin faham.

Lagikan melayu. Mana mungkin?

usop ali berkata...

melayu malas menbaca....bro...apa nak kata. asyik ditipu jer...apa punya turrr...tak pernah serik pun ...heran heran...bani mana yang menipu....cer tanya tuan tt...beliau ada jawpan nya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Berapa kali mau ulang daaaaaaaaaaaaa......

Nama aku Roger berkata...

Bro tt...pakatan harapan masuk tanding PRU14 kalah dalam tangan. Sekarang ni cuma berusaha untuk menang. Apalah bro ni belum apa-apa dah bagi pakatan lemah semangat sebelum mencuba. Lu memang mentaliti melayu kuno lah. Asyik kalau..asyik kalau!!!!!. Apa takut...aku ni dah tentu memang akan undi pembangkang sebab BN yang memerintah. Kalau pakatan pulak yang memerintah...aku akan undi pembangkang lain pulak..

Tanpa Nama berkata...

Bro. Mesti di ulang. Baru syok. Mcm entot. Lagi ulang lagi sodap. Makan nasi pon hari hari. Sedap jugak. Kahkahkah

batutepi jalan berkata...

Pencerahan mcm ni perlu diulang² sbb melayu ni majoriti bebal senang kene kencing dgn parti melayu cap keris telanjang

DIDI KOTA BELUD berkata...

cuba renungkan...kalau najib CHEEEEESEYYYYYYY...rosmah ganti...siapa pulak bakal laki eh...cuba renungkan...bayangkan je ahmad maslan.....kakkaakkakaka...NGAM...dua dua HUDUHHHHHH dan BUDUHHHHH.....kakakakkakaka

Tanpa Nama berkata...

Melayu bukan saja malas membaca bro. Melayu ni bangsa haramjadah yg mmg bersarang segala masalah.

Kalo lu berangan Melayu nak berubah, tak salah nak berangan. Bukan gwa berputus harap, tapi Melayu bukan saja x mampu berbuat demikian, malah cukup lmao giler hinggakan nak niat terlintas dihati pun x mampu.

Tanpa Nama berkata...

Melayu tidak akan berubah selagi masih takut dengan 'hantu dap'. Biarlah beribu billion pun wang negara lesap janji 'hantu dap' dpt dihapuskan...kahkahkahhh...

Tanpa Nama berkata...

Terutamanya wanita melayu...ilmu politiknya zerooo @ buta politik..