.

Rabu, 29 Mac 2017

INI BERITA TAK BAIK








BERITA

TAK SEDAP

DIDENGAR


Pengasas 'valet doa' diarah henti perkhidmatan

Laman Facebook Valet Doa yang menawarkan perkhidmatan kiriman doa untuk dibacakan di Makkah diarah menghenti operasi mereka oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dan Jabatan Mufti Selangor.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dengan kerjasama Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan memantau akaun Facebook pengasas Valet Doa.

KAH KAH KAH

KALAU MACAM

INI GAGALLAH

PROJEK ENTOT

BIDADARI

POSMAN DAH

KENA BAN

KAH KAH KAH







------------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bebudak tuh nak ampau jugak

Kenapa tak sedekah

Angpau tak payah tunggu Raya boh...

Bukan bebende baru lah

Zaman pitih susah , biasa lah memancing angpau Raya

Raya ada 2,5 bulan aja lagi pung...

Kan melayu semua tuh

Tanpa Nama berkata...

Kau ketawa tt tapi kau tak tau kami ni pedih ulu hati terkilan bila khidmat valet doa dah takde, tak sempat kami cukupkan jumlah kumpulan duit macam kamu belum cukup kumpulkan duit beli ven dapur tu, tak sempatlah kami hantar doa bernilai 100ribu ringgit depan kaabah mintak jatuhkan tersungkur najib dan rosmah

Tanpa Nama berkata...

kpd penguasa valet doa, jgn la khuatir..rekzi ada dimana2..kalo jais tak bagi, kalo jakim jamil khir tak bagi kelulusan maka pada pru akan dtang, pangkah la pakatan harapan..diselangor sahaja ada lebih 200 ajaran sesat, negeri lain pun takda sesat org2 selangor..itu sb hadi nak selangor..nak perbetulkan iman dan teknik2 politik matang..kpd penguasa valet doa, buka office di utara, samada diipoh, dipenang, dikedah mahupun di perlis atau di pantai timur..ramai org2 terdesak nak dedak, pasti peniagaan laris bagai bidadari yg hot hit chikin din ayam...pada saat ini sblm pru, kalo kerajaan halang apa2, maka kita protes dgn undi pakatan harapan..tetiba nanti semua serba halal termasuk judi cyber ktn..