.

Rabu, 29 Mac 2017

LAPORAN DAPUR MALAM INI








TERIMA KASEH
setuju. hadiah nanti claim kat akhirat. on 
INI MANUSIA BAIK HATI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:28 PM


BELUM SAMPAI SASARAN

Hoi!!!udah lah tu...dah ada RM14 ribu lebih tu bolehlah beli van tangan kedua. Aku ni sendiri pun belum bermimpi beli van tangan kedua atau ketiga. 

Setakat ni aku hanya mampu pakai C70 tahun 1985 saja pergi motong. Tak tau le kalau berhajat nak beli van belum bertangan lagi???? on SUDAH LINTAS 14 RIBU RINGGIT
Publish | Delete | Spam
Carlos santana
on 3/29/17




KUTIPAN DAH 

LINTAS

14 RIBU 





BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM310





JUMLAH

RM14,360


TERIMA 


KASEH






----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hai tuan tt.aku tgk ramai kasi not besar2 paling kurang pun rm15. Ada yg kasi beratus2. Aku gaji kecil aja tp ingin juga rasa nak membantu. Kalau aku kasi sikit aje blh ke tuan tt.cth dlm rm5 ker atau 10 ker nt jgnla tuan tt kutuk aku pula sbb aku kasi sedikit tp ikhlas. Aku pun nk bersedekah juga pd yg benar2 fakir miskin.kalau bersedekah pada pjbt zakat ibarat melebur duit ketangan silahanat...apa pandangan tt,rasanya ramai lagi mcm aku nk kasi derma tp sikit2 mungkin ada lg kurang dlm rm2 tp mrk segan nak tanya tt,aku sbg wakil mrk jg lah kira nya nih blh ke tuan tt..sila jawab..