.

Khamis, 9 Mac 2017

SUDAH KUREEENG OXYGEN








JANGAN TUDUH

JANGAN FITNAH

INI TAK ADA

KAITAN DENGAN

MB JOHOR

ATAU PARTI

TUAN MELAYU 

ATAU NAJIB


Ketua Pemuda, rakan wanita direman 3 hari

JOHOR BAHRU - Mahkamah Majistret, di sini, hari ini membenarkan tahanan reman selama tiga hari terhadap seorang Ketua Pemuda Umno Bahagian di negeri ini bersama rakan wanitanya untuk membantu siasatan bersabit kes penipuan tawaran memiliki Rumah Mampu Milik Johor (RMMJ).

Majistret Mohd Azlan Shah Mohd Allias membenarkan kedua-dua suspek yang berumur 41 hingga 43 tahun ditahan reman bermula hari ini sehingga Jumaat ini.

Ini bagi membolehkan siasatan dijalankan di bawah Seksyen 420 Kanun Keseksaan.

HIDUP 

BANGSA JOHOR

HIDUP MELAYU

OPSSS... PASAL

APA HIDUP...

DAH KURANG

OXYGEN KE?

KAH KAH KAH



-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


jangan johor je.. sprm.. meh la seluk yg KL punya.. yg Selagor punya... tengok disebalik kertas-kertas kerja futsal, kertas2 kerja karaoke... kot la terselit, dua tiga hengget duit rasuah... buley frame diaorg2 nie.. nak cekop yg billion2 susah... amik yg kecik2 pun okey je... kami puas, janji amno...

Tanpa Nama berkata...

Gadai Terus

Ada MASYOOOKKKKKKKKKKKK

Tanpa Nama berkata...

gambar keris menongkat langit tu macam gamba lancau tengah tegang je..tu keris pendek, kalo keris panjang si hadi rm90juta, tak tau tgh tegang ke tgh masuk ke...