.

Rabu, 1 Mac 2017

TAK ADA BUDAYA DEBAT






HANYA BUDAYA REMBAT
ustaz wan ji...di mekah di madinah mane ada budaya debat..yg ada hanya la budaya rembat dan lipat..gua hanya lihat open forum hanya di kuwait amerika saja, dimana yg kafir bole dtg dan bertanya soalan..dimalaysia ni mane ada mcm ni..
malah mufti2 pun takkan berani..pusing U ini sudah jd basa basi dlm parti ahli syurga..dari malu, baik dibatalkan..berjimak lebih afdal dari debat..at least haji audi bole entot hajjah audi..gua cuba2 mencarut, agaknya macam ne la rupa cun hajah audi ketika pancutan..
mesti cun nikmat...sedangkan nabi muhammad pun buat U turn ketika nak memasuki mekah dan kemudian umar kata bukan kah ko nabi yg tuhan akan tolong...nabi kata sesungguhnya aku adalah nabi..ni sama macam, kalo ada buah yg banyak tanya, kemudian bos kuar kan ayat ..who is the boss..make tersenyap la anak buah itu... on AUDIQ7 BUAT PUSINGAN YOU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/27/17







-------------------

Tiada ulasan: