.

Ahad, 26 Mac 2017

YA AMPOOON YA MAULANA






YA AMPOOON

YA MAULANA

YA HABI BI

YA ENCULEZ

Sultan Johor sedia dedah ejen beli ‘Tan Sri’
JOHOR BAHRU: Sultan Johor hari ini menyatakan kesediaan mendedahkan maklumat kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) orang tengah cuba merasuah baginda berhubung penganugerahan pingat.
Menerusi kenyataan dimuat naik dalam laman Facebook baginda hari ini, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar mahu SPRM mengadap baginda segera supaya perkara itu dapat disiasat.
Sultan Johor baru-baru ini mendedahkan baginda menerima tawaran RM2 juta daripada seorang individu bagi mencadangkan nama kepada ketua setiausaha negara untuk gelaran “Tan Sri” daripada Yang di-Pertuan Agong.
BERAPA

SEKILO?

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU MURAH

NAK BORONG

JUAL PADA

MAT BANGLA

KAH KAH KAH

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wei engkau tak tau kah? ada bangla dah pakai datuk seri, bangla kawin molayu, kah kah kah yang tauke ayam, bapa judi, tauke babi tak payah kira lah, beribu ribu pakai datuk, mak nenek, depa sanggup huluq duit, nama dalam senarai hitam boleh padam, berapa ramai gangster pakai dato, datin mak tok yah kah kah kah saja buat buat innocent je. semua dok pakat masyuk, bila kena masing x cari jalan keluar,,,, suci bersih murni lah...kan ini konsep satu malaysia srlama lamanya kah kah kaj.... bab borong tidak digalak,,,, selalu sangat majlis anugetah sampai pening....dah twmai latuk latuk tak pandai baca melayu,,,, latuk babi kah kqh

usop ali berkata...

ya ampun....kes ni bukan penting pun dah zaman berzaman berlaku seluroh. malaysia...kes pemimpin makan rasuah lebih afdal kalau diwar warkan n tangkap perasuah n pengkianat negara ni...ya ampunnnnn

panglimo potaseh berkata...

Ya ampoon oi .. takat tengok bende terdedah apa yang dapat .. terpancot pun tidak .. kita nak dedah dan entot sampai terpancot-pancot baru nyeyak tido .. bila jaga entot lagi.