.

Ahad, 26 Mac 2017

UTUSAN MAKIN TAK LAKU




BUNGKUS IKN MASIN
Oi. Siapa bagi donation ribuan ringgit kat adun umno tu beli pukal utusan meloya yang kalau tak buat macam tu maka bertingkek tak laku, dah tu siap dengan stiker sekali? Adakah putera raja arab? 
Oi. Orang dah donate kertas lama tu, ambiklah kebaikan darinya. Buat bungkus ikan masin. Atau bungkus selipar jepun. Tak pun buat tadah potong kuku kaki. on UTUSAN MELAYU SUDAH NAZAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/25/17






------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rezeki jgn ditolak. Skobar utusan meloya tu masih berguna utk aku, aku buat alas utk kucing berak.

Tanpa Nama berkata...

Gambar macam dalam tandas masjid saja

Tandas PAS pun tak warna hijau

Bebudak ngok biasa lah baca bebende tak guna dalam jamban


Selet terus , jangan tak selet

Kalau gambar RENGGET tak kan nak guna selet kot , tuh pakai utusex


Bukan semua jamban ada air paip kena pulak kat kampong kampong nun....


Air banjir ada lah....


Ada MASYOOOKKKKKKKKKKKK kata nya

Tanpa Nama berkata...

Ooi utusan meloya, htr mai kat aku la, aku terima semua.. sekilo 4 sen.. surat kabar lama,old news paper..