.

Isnin, 24 April 2017

AIR MATA PASIR BOLEHLAND





POOOORAH
memang pukimak betol....otak tarak....kata bodoh marah nanti...memang sial malaun malaun ni.....pooooraaàh on 
CARI PADAH SENDIRI
usop ali
on 4/23/17


IKUT STAIL UMNO
Tak tahu lah betul atau salah. Tapi boleh tak kalu tak ikut stail umno. Rumah bangalo, keta bmw, audi, mesedes, vellpari, posher. Dok umah semiD, 2 keta sahaja, 1 toyota camry lg 1 honda civiv cukup lah. on 
CARI PADAH SENDIRI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/23/17


PENYAKIT ADA KUASA
Penyakit orang dah ada kuasa sama ja bahlol... Tak sampai 30 dah pangkat datok,ada istana .. Yang ni ke yang nak ganti be end printah negara on 
CARI PADAH SENDIRI
Anonymous
on 4/23/17

Bebende khianat nih biasa lah Melayu. Dari zaman hang tuah hingga ke zaman hang bahalol , sama saja. Bodoh. Masok kubor tau lah.... Bukan muda muda lagi pun , semua tunggu kiok sakit jantung saja. Taubat lah sebelom ter lambat. on CARI PADAH SENDIRI
Anonymous
on 4/23/17

BOLEHLAND
jangan merajuk ini operandi bolehland utk bunuh karrier pembangkang . cuma sokong dan jilat umno semua selamat . on 
CARI PADAH SENDIRI
Anonymous
on 4/23/17



---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bodoh piang. Tak belajar dari sejarah. Macam ni nak jadi pemimpin. Nafsu besar. Tersungkur Nanti, tak boleh nak bayar hutang, rembat duit rakyat. Tak kira BN ke Palatable ke, humbankan je....

kampong lad berkata...

wakil2 rakyat (adun & mp) yg prihatin akan rakyat hanyalah dari pembangkang. yg ada kuasa pemerintah jadi maharajah.