.

Isnin, 24 April 2017

LU CAYA TAK?






HARGA IKAN KEMBONG?
Kembong 14.80 sekilo? Mau kembong perot teman pikior! Selar 16.80 sekilo? Aku selar pembangkang konspirasi hargo! Bilis serta tongkol, Bukti peraih dan dap sekongkol! Sepat jugak cencaru, Sahih pembangkang cuma nak negara celaru! 
Dulu rakyat boleh makan sadin, Tanda bukan umno buat rakyat miskin! Kini rakyat tak boleh beli bawal, Bila pembangkang rampas banyak negeri ikan pun mahal! Selamanya umno yang tolong nelayan bina jeti, Macam ni gaya kita akan naikkan gst! on 
PUISI RAKYAT HARI PETANG SENIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:18 P


-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu lah dia

Dah lahap dedak

Harga ikan naik bukan pasal ikan tapi pasal dedak

Harga TONGKOL tak ada pulak

TONGKOL Sungai Kelang tuh masih murah lagi

Tak de orang nak beli makan pulak

Ohhhhh lupa.... semua rakyat pakai Q7 kan

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKKKKKK

Bahalol Melayu tak akan PUPUS!