.

Jumaat, 28 April 2017

ANGAN ANGAN BERAHI







F.B




Sila jangan ketawa.. PAS sungguh2 amat yakin kali ini akan tawan 4 negeri lain selain kekal Kelantan.
Siapa agaknya bakal..
MB kelantan - ???
MB Terengganu - ???
MB Pahang - ???
MB Kedah - ???
MB Selangor - ???
Sejarah Tak Pernah Menipu.. Tak serik-serik dah berapa byk kali kena kencing sama Umno..



Kamal Arifin Bin Mohammad takut kalah ke PH...hahhha..steady PAS ada pendirian...
LikeReply13514 hrs
Hafidz Dahlan X mustahil menang sbb join umno..
LikeReply1213 hrs
Syafwan Latif *Kalau ada orang muslim menyokong org kafir kerana kononnya org kafir boleh membangun. maka sampaikanlah pada dia bahwa firaun boleh membangun mesir menjadi negara maju, penduduknya hidup makmur tetapi fir’aun mendustakan Allah, maka Allah hancurkan di...See More
LikeReply8813 hrs
Brô Đêll Abis korang kene kencing ngn tun m pn stil sokong bersatu gak hahahahah.lupe ke,,,ko pnh cakap dalam umno smue kaki kencing,,,tun dlu kan pm umno hahahaha lawak
LikeReply13114 hrs
Adzul Latif ANGAN2 WAK JENIN.....X HABIS BERANGAN.....KELANTAN TU PUN BELUM TENTU LAGI....
LikeReply6314 hrs
Ariffuddin Mohamad Lapuji ari2 duk fitnah org.. Kantoi ckp begurau.. Kebongokan apakah itu?
LikeReply5514 hrs
TunSri Kamil Kenapa nak ketawa? Fikir positif. Habis kalau nak masuk syurga,xleh nak target ke nak syurga yg mana? Admin senget
LikeReply3714 hrs



--------------------

5 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Jahanam Semua...!!!

Bumi ini hanya miLik
Pas-umnQ anD
WALAUNiSME
ONLY....
AMiNNN
AMENNN


By_ WALAUNiSME

Tanpa Nama berkata...

The only way pas boleh menang 5 negeri ialah jk umno arah penyokongnya supaya undi pas. Najib sanggup terima deal ini asalkan BN kekal kerajaan dan dia pm

Tanpa Nama berkata...

MB Perlis x nak ke abam PAS? Negeri kecik ja.. Ooo lupa pulak, negeri padang pasir kering kontang xder hasil, bokpa nak pulun pulak. Cari la negeri yg ada hasil.

Dah la berpecah 2, tetiba nak menang 5 negeri!! Lu ingat ahli UMNO totok nak kasi undi ke pada PAS?? Ini mcm mimpi jadi kuat mcm Otromen ja.

Tanpa Nama berkata...

Angan angan berahi. Baru dapat butir tahi. Tk cayo tanya olarmak dunnia shekh hadi awe al butiri al tahiki wal marangi. Huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

biasalah, dapat kurnia NIKMAT KENCHING