.

Jumaat, 28 April 2017

PARTI FULUSIKOM TAK MALUUN






PARTI 

FULUSIKOM

TAK MALUUN

FACE BOOK

Dewan Ulamak lulus usul putus hubungan dengan KEADILAN. Kenapa Exco masih tak letak jawatan kat Selangor? Parti Islam apa ni?


Mohamad Mohaidin Yg hairan tu parti Islam boleh bermusuh dgn parti Islam lain. Macamana kita nak lihat org org Islam di negara ni bersatu. Kedua dua parti Islam tersebut di pimpin oleh ulamak ulamak yg hebat. Nampaknya kepentingan politik melebehi kepentingan Islam.kita org org biasa pening melihat terlatah mereka . Yg peleknya ada yg ta mahu berunding langsung apabila diajak.
LikeReply310 hrs
Ku Nasharudin Ku Ismail Dewan ulamak Pas dipenuhi Ulamak2 jadian yg bertindak bukan berasaskan ilmu tetapi kepentingan individu tertentu dlm parti.
LikeReply510 hrs
Ashok Guevara Nanti ada org marah
Sebab katanya pas sendirian😂
LikeReply110 hrs
Halim Md Noh Parti pulus
LikeReply110 hrs
Mat Mat Yaa fulusss..yaa fulusss..kah3
LikeReply210 hrs
Roslan Taib Putus2 lah tapi duit punya pasal aku nak jugak!🤔
LikeReply210 hrs
Ahmad Ramzan Exco penunggang agama terer konar baring. Perut belum kinyang lagi baham elaun barangkali
LikeReply310 hrs
Fuad Nordin Islam Awang liku
LikeReply19 hrs
Aqla Al Baruntunji Phm betul 2. Bkn pts silaturrahmi...parti dan kerajaan ada 2 pkra yg berbeza....
LikeReply29 hrs
Aziz Joned ulamak cari makan...
LikeReply29 hrs
Wan Ibrahim Boddo.... exco jawatan dalam parti ke dalam kerajaan
LikeReply19 hrs
Zulimran Nasution Abdullah Omar Bila dah putus hubungan dgn parti yang memegang kerajaan maka kenalah keluar dari kerajaan. Maka jawatan Exco kena lepaskan dan letak jawatan. Simpan sikit bebal tu malu org tengok kikiki
LikeReply69 hrsEdited
Choong Yian Kartel suka simpan walaun.
LikeReply17 hrs
Aidil Adli Parti Islam atau parti fulus..?



-------------------

3 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

PuLus, poo key, pundeK agenda pedagang agama ... TengoK Habib riziQ daH teLanjang

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Jahanam Semua...!!!

Bumi ini hanya miLik
Pas-umnQ anD
WALAUNiSME
ONLY....
AMiNNN
AMENNN


By_ WALAUNiSME

Tanpa Nama berkata...

exco dpt pingat wang dari 1mdb bro...kawan biar ramai, orang bagi amik.musuh jgn dicari nanti sotong merana diri..sibuk2 hal pas, kita lupa hal 1mdb, lupa hal big mama terbang sana sini dlm kocek najib..