.

Sabtu, 29 April 2017

CELUPAR - AZMIN







TOK LEBAI

TANGGAL

SELUAR

TOK LEBAI

JATUH 

TERSUNGKUR

Jangan celupar hina ulama, kata PAS S'gor pada Azmin

MUKTAMAR | Perwakilan Dewan Ulama PAS Selangor hari ini memberi 'nasihat' kepada Menteri Besar  Azmin Ali agar tidak bermulut celupar dengan menghina ulama.
Menurut Nik Bakri Nik Mat, beliau berkata demikian sebagai merujuk tindakan Azmin sebelum ini yang menggelarkan seseorang sebagai 'tok lebai yang kalah tersungkur'.
"Menteri besar Selangor dari PKR hina dengan bahasa memanggil lebai. Bagi kami, kami tak boleh terima.
"Kalau boleh nak putus segera (dengan PKR) kerana dari segi berpolitik, menyinggung lawan adalah benda biasa tapi menyinggung dengan benda penghinaan pada tuan-tuan guru di sekitar kita terutama presiden kami (tidak boleh diterima).
"Atas dasar Islam suatu agama nasihat, maka sekali lagi, kami nasihat menteri besar dari PKR, Azmin Ali, tolong pada masa akan datang jangan celupar mulut hina para alim ulama," katanya.

PASAL APA

TAK BOLEH

HINA ULAMAK

KALAU ULAMK

BODOH

BANGANG

PENIPU

PEMBELIT

KLUK KLAK

PUTAR ALAM

MAKAN DEDAK 

1MDB NAJIB

PASAL APA

TAK BOLEH

ULAMAK PANDAI

CAK WOW JUGA

ULAMAK SUKA

JIBUBI JUGA








------------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kamu tu ulama ka? Siapa yg iktiraf? Sendiri mengaku tak kira tau

Tanpa Nama berkata...

Bebudak PAS kan bodoh bahalol

Mana ada Otak pun...

Kalau ada maruah tak ada lah nak lahap juta juta duit haram Pak Affin

Tok sah layan lah


Bagi chan kat Ulamak CIUM KENTUT SENDIRI saja

Ada Q7 kata nya

Power donk !!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Orang tua2 kita dulu bijak. Klu nama orang tu Din, dia jual ayam, orang panggil din ayam. Ulamak yg baruakan org kita panggil ulamak barua. Ulamak yg jahanamkan orang kita panggil ulamak jahanam.

Tanpa Nama berkata...

Sebut betul-betul.... ULARMAK

batutepi jalan berkata...

Tu jelah modal pas bila jawab isu atau dibelenggu isu mereka.. mereka akan berselindung belakang agama dan atas nama ulamak. Kalau kene hentam pun tak bolehak payah laa main politik.. ulamak tak marah ke beli Q7 bg bini no 2 kata parti Islam tp kejar dunia. Baik laa sedekah duit tu pada dapur jalanan beli van tangan kedua ..

Tanpa Nama berkata...

kalo "PAK LEBAI" ta bole, wa banyak nama lagi;

"Pak Rektum"
"Pak Pompei"
"Pak Unta"
"Pak Selipar"
"Pak Zubur"
"Pak Cui Ceng"
dan lain lain lain..........la........gee............

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah kah kahakahakahakahakahakabakananakahka kah kah kah kah

Dulu sama2 membangangkan diri himpun kuning. Cemolot.

Skrg korang gaduh.


Kahkahkahkahkahkah

Ganja ada mudin .ganja

Kahkahakjkah

Tanpa Nama berkata...

masuk angin, kluar asap?