.

Rabu, 19 April 2017

KANTONG KRONI KERING






f.book


KENAPA skrg ini pemakan dedak serta walaun LUPA DIRI bermati2an pertahan AyahJib..??!!

JAWAPANNYA.. Hanya UMNO lah..
- yg bela Melayu..
- rasuah terus bermaharajalela..
- rakyat Sabah Sarawak teruja dpt TONG BIRU..
- boleh samun RM2.6 bilion..
- 17 penerima dana RM23.5 juta berkaitan SRC..
- Rosmah boleh hidup gaya mewah..
- sepanjang masa menipu rakyat..
- suka hati mengkapirkan rakyat !!!



Ruzailan Ahmad Pembetulan "Malang nya jika BN kalah PRU14 kami pemimpin UMNO tidak dapat memerintah negara buat selama-lamanya".
LikeReply2910 hrs
Khalidmobin Khalid Kita tumbang ja BN,,,,Dunia ne pun bukan kekal lame,,,,,akan kiamat jugak,,,,
LikeReply4010 hrs
Ramli Harun Penentuan bukan manusia ?.... Marilah kita berpaut pd yg esa yg menchpita sekelian alam semesta !... Bukan Umno dan BN yg memberi rezaki tapi yg esa lah maha pemberi tak kira apa igama pun di dunia ini kerana ALRAHMAN nya lah !....hakikat yg sebenarnya !.....amin ......
LikeReply98 hrs
Rashid Rashid Harap misai je tebal...tp bodoh ketiak...ingat ko dlm PH...tak da melayu ke...tak habis2 nak bodek pak jib...asyik ingat duit je...bkn nak sokong sangat pak jib ..yg pal jib pun satu..tak malu ke..dedak2 ni nak duit je...aiyooo malu la PM
LikeReply51 hr
Mohdnoor Huureaaaaa yooo bn kalah melayu tak dapat merentah
Hoooreaaaa yang dapat perentah pkr atau pas atau bersatu boleh jadi pm bukan melayu tapi nama nya haji hadi awang atau anuar lbrahim atau mahyuddin yasin
Betultak !!!!

-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu semua tuh

Melayu kan BODOH

Biasa lah