.

Rabu, 19 April 2017

TANDA TANDA MAKIN JELAS







F.B




Tanda-tanda PRU dah dekat sangat ni.
Baru nampak batang hidung kat kawasan masing-masing. 

Erra Nadia LAKONAN.....
LikeReply253 mins
Adi Ismail Hahaha...
LikeReply246 mins
Ghazali Aman Cam hareeemmmm
LikeReply242 mins
Bahar Adam Practise ler dulu...lps PRU nnti mudah2an akan kekal sbgai kuli...kalah sumenya bngsat2 ni😂😂
LikeReply227 mins
LikeReply218 mins
Abdul Ajit Bin Ngilay Semua yb dtg nak buat janji bohong.
Janji bulak kata org swk.
LikeReply111 mins


------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu tetap sokong penipu

Bukan bebende baru lah

Boleh gadai lagi

DIDI KOTA BELUD berkata...

apolah denan...kakkakaka...naiklah basikol tu sorang2..sian mato mato tu..terpakso iskurt orang gilo tu. kakakakkakaka..alahai..siap masuk pepekkkk...oppsss..peperrrrr....kakkakakakak..budusssss

Tanpa Nama berkata...

Walaupun mereka2 ini tdak pernah berhenti menipu walau sesaat, rakyat tetap tak serik2 memilih mereka.

Ini kerana rakyat mmg suka ditipu.Yg marah sbb sudah kene tipu tu, tak ramai. Selebihnya ramai yg tidak berbuat apa2 walau ditipu, dijual, digadai sekalipun.

Rakyat Malaysia Dunia Ketiga ni yg bodoh ingat, undi derang cukup power utk nyahkan para haramjadah2 ni. Ini cukup2 silap. Para haramjadah ni menguasai segala sistem yg ada. Serta para haramjadah inilah juga yg memanipulasinya. Bagaimana mungkin mahu kalahkan mereka dgn 1 undi setiap sekor rakyat yg bodoh bedebah??

Tolonglah, tolol molol pun, berbahagilah sama dgn org lain.

Tanpa Nama berkata...

dah dapat PINGAT kebesaran penyapu sampai,
buat apa simpan, buat dato!
pakai aje, kan senang

pesawat jet si NAJIS tu pon kalah, terburit!
silap2 penyapu si Harry Potter tu pon KALAH, KALAH TERUK!!!!

buat apa susah, buat apa peloh, duduk PINGAT PENYAPU (SAMPAH) suda mamadai!