.

Selasa, 11 April 2017

MAT BANGLA DAN MELAAYU







MAT BANGLA  DAN MELAYU
kalau nak tau masuk atau belum kena tanya dek bangla, dgn bangla, ramai pompuan melayu ditusuk oleh abg bangla, kalu tanya kenapa minat bangla, depa kata bangla besaq, padat, tegang, penjang, no buncit, rajin kerja, rajin belanja, bukan harap pompuan cari duit pon, tusuk kaw kaw, manakala melayu asyik nak politik, sembang kedai kopi, buang masa tunggu brim kah kah kah...
ini cerita benar... apa pun bangla tidak menadah tangan mintak bantuan, pelik tengok tv, cuaca petani tunggu bantuan , nelayan tunggu elaun...semua nak bantuan kah kah kah...baik bagi kat bangla tanam.padi, ternak, nelayan aemua... selepas kerja habis kita masih boleh panggil mereka pendatang....kah kah kah on 
DAH MASUK KE ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/11/17





--------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Biasak la boss .. kalau ramai lelaki Melayu naik ke Siam, Medan, Batam atau mundar-mandir kat Bt.Bintang, Jln Pudu .. carik Urbez, Russia, China, Vietnam, Laos, Pinoy. Apa salahnye pompuan Melayu di tusuk oleh Bangla dan Pakistan. Pompuan kita nak juga rasa kelainan belalai masarakat antarabangsa .. asik belalai Melayu je, dah lah pendek kecik pulak tu.

Tanpa Nama berkata...

Melayu BODOH

Nasib baik ada Bangla jaga JANDA

Unknown berkata...

Ape kate kite tusuk lak minah bangla..
Amik pulak minah bangla datang cini..