.

Selasa, 11 April 2017

10 BOTOL SARSI





10  BOTOL SARSI
taik la takiyudin..cakap berdekah2..bila nak saman..10 saksi ke 10 juta botol sarsi ke, yg penting bila mau saman??kerajaan kelantan sudah disaman oleh 10 buah syarikat..takda plak kata nak sediakan 10saksi 10 kaki, 10 din..puki punya org..cakap dolak dalik kmudian ngaku parti islam..
tp gua respeck gak dgn pas ni sb perjuangkan hudud sampai mati..tak caya, nik aziz perjuangkan hudud sampai mati tp tak jadi2..harun jin perjuangkan hudud pun sampai mati kat amerika..kalo la nik aziz tak pentingkan hudud, maka tiada la ia mjd permainan antara pas dan umno..
benar lah kata2 itu, ruu akan meyebabkan umno membunuh pas..tp utk apa pas hidup kerana pas yg ada adalah turunan nik aziz..kalo pas dibunuh, presiden pas bole masuk umno..kalo la dulu nik aziz pentingkan ekonomi kelantan, takda la nik aziz sakakan hudud yg diibarat tanah pusaka yg panas menjadi rebutan..bunuh dan tutup pas, kemudian masuk umno..selesai masalah.. on 
SILA ULANG BACA RAPI RAPI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/10/17








-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bahan asas dan sumber dibagi percuma , mengurus pon x cekap ISO kuliti paanama banyak turun hujan paip pecah april 2018 ,kemarau air catu april 2017 ,apa kerja SAJ ,bayar lewat macam pelesit sampai cepat nak potong bekalan ,apa berkat ker pendapatan SAJ kalau pengguna menyumpah setiap detik tension aku

Tanpa Nama berkata...

tak bonoh!

kena main blakang, aje............

SYIOK!!!!