.

Selasa, 11 April 2017

WAKIL TUHAN





WAKIL TUHAN
Org Melayu mmg sengal sikit. Cerdiknya ke laut. Sembang gah mmg nampak pandai, time exam resultnya berterabur. Cuba ko gi royak kat makcik pakcik Felda, jujur ke tak jujur, akhirnya ko juga kene merendah diri dan mengalah. Dan elok blah cepat2. 
Tak kiralah, yg totok UMNO mahupun PAS, perkara terawal sekali sblm ko cakap apa2, derang dah reject dah. Lambat sikik ko guna masa derang nak explain, tunggu nak kena belakang parang la nko. Buka senang nak dpt join Felda bang. Nko senang2 plak gi buruk2kan BN dpn derang. Segala rezeki, Allah hulurkan melalui BN. 
Jadi awal sekali, kena bersyukur kpd WAKIL TUHAN terlebih dahulu. Mengundi WAKIL TUHAN adalah wajib demi rezeki akan datang. Begitu juga dgn totok PAS, mereka lebih sayang kpd WAKIL TUHAN yg memberi kuliah saban hari dan minggu. Lu bukan org jemaah derang, sorilah derang nak respek. Sekalipun ko kasi undi setiao PRU kpd calon PAS, ini tidak mencukupi. Ko kene join derang jadi ahli mcm pengikut Ayah Pin tu, tu pun blom tentu ko bleh on
 CUBA FIKIRKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/9/17






--------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

WAKIL TUHAN ke WAKIL IBLIS dari NERAKA??????

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan Otak Bahalol

Biasa lah