.

Selasa, 11 April 2017

POLITIK KOTOR PERLU SABUN









SEMUA 

TUNGGU

POLITIK

BERSIH 

DAN SUCI

Provokasi politik kotor Rafizi 
perlu dihentikan
KOTA BHARU - Provokasi politik kotor yang dibuat Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli mengenai tuduhan Pas menerima wang daripada 1Malaysia Development Berhad (1MDB) perlu dihentikan segera.

Naib Ketua Pemuda Pas Kelantan, Mohd Arif Abdullah berkata, tuduhan yang tidak berbukti itu sebenarnya hanya mainan politik parti tertentu untuk memecah-belahkan kepercayaan penyokong kepada parti Islam itu.

Malah, beliau memberitahu, ini bukan kali pertama pemimpin itu cuba memburukkan nama Pas dengan mengaitkan dengan pemberian dana, sekali gus membuktikan ia hanya sengaja dibuat untuk menimbulkan persepsi negatif kepada parti itu.

POLITIK PAS

BERSIH SUCI

PAKAI SABUN

JENIS APA?

SAJE TANYA

MAHAL KE?

SABUN MAHAL

PARTI PAS

SANGGUP BELI

MAKLUMALAA

ADA 90 JUTA

RAFIZI TAKDA

APA APA


---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sapa kentut busok maka dia bisa bau kentut nya

Tuh lah PAS

Rafizi hanya bising sebab kentut busok saja

Bebudak PAS nih dah makan 90 juta sama sama marah Rafizi komplain bau kentut busok pulak

Sah lah , ada MASYOOOOOKKKKKKKKK

Lubang JUBOR KENTUT tak boleh menipu macam MULUT SOTONG OLOMUCK jijik banget


Oh Shit !!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

politik bersih atau politik kotor rakyat boleh nilai, kalau setakat pakai serban punggok penuh tahi tak guna jugak beb, jgn cakap besar tapi tak boleh ikut, manusia nie biasa je...semua ada kemahuan, semua ada keperluan, semua ada nafsu...semua ni tak salah, semua ni biasa, tapi berhentilah main wayang, berhenti main drama biar terus terang, kalau ambik cakap ambik, kalau sumbat masyuk biar mengaku, tak payah dulak dalik...sekejap masyuk sekejap keluar...sekjeap pancut...sekejap mandul...kah kah kah...semua ini buat rakyat meluat tengok serban putih...cakao tak serupa bikin lah...kah kah kah berdentam dentum kuliah, berteriak berucap, melaung laung menegak kebenaran kah kah kah tapi alhirnya tumbang dgn vellfire, tumbang ngan audi, tumbang dgn porno german, tumbang dgn siput merah kah kah kah....tak payah wayang lebih sebab rakyat mulai kenal.... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Oitttt kau tu TT jgn kata syurga, bau syurga pun blm gerenti dpt hidu....Org PAS nie confirm penghuni syurga, tuang presideng yg salu tuang pegi parlimen, ularmak world class.. apa2 berita buruk ttg parti PAS mesti@wajib ada saksi yg suci murni dan adil lagi saksama...Kau ado TT kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

wa syor guna 'aqua regia'



pasti KILAT berseri!