.

Selasa, 11 April 2017

SAMBUNGAN BERITA





RAFIZI JANJI

BERI NAMA

HARI SENIN

DUNIA TAK 

SABAR SABAR



SAPA


Bekas pemimpin kanan tak tahu Pas terima dana 1MDB
KUALA LUMPUR - Bekas pemimpin kanan Pas, Salahuddin Ayub menyatakan beliau tidak pernah dimaklumkan berhubung dakwaan penerimaan dana daripada 1MDB sepanjang menjadi pemimpin dalam parti Islam itu.

"Yang pasti saya tidak terima apa-apa, dan saya tidak tahu dan tidak dimaklum tentang perkara itu (Pas terima dana 1MDB)," katanya dalam sidang medianya di Ibu pejabat Amanah di sini, hari ini.

Salahuddin berkata demikian bagi mengulas kenyataan Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli yang  mengaitkan Pas dengan dana 1MDB yang disalurkan melalui seorang bekas pemimpin kanan parti Islam itu.


SAPA DIA

TERIMA DUIT

DARI 1MDB 

JENG JENG 

TUNGGU HARI

SENIN DEPAN


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gaya Rafizi cakap dpn Parlimen tu, bukan seorang. Ada 2-3 org. Silap2 lebih.

Sumer ulamak menikus ja. Haha.. takkan la terdiam trus, ada sikik2 lagi boleh tiru tedung selar mimiking berkokok mcm ayam dan burung hantu.. kamon babeh..

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa Dio ialah nasharudin mat isa. Rafizi bayangkan Dio selalu dimurkai oleh nik aziz krn nk ug dgn umno. Org kecik otak pon kecik. Najib lantik dio jd ceo global dedak apanama? Huhuhu

Tanpa Nama berkata...

Satu soalan saja yang penting.

Yang LAHAP 90 Juta tuh pakai KOPIAH SERBAN JUBAH ke tidak ??????

Kalau ada , maka betul lah Pak Affin tuh sedara PAS

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Ada MASYOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK

zainal abidin jamaluddin berkata...

Jeng jeng jeng. TT itu MSOmelayu suda kasi hint2 .... hahaha gua sudah tau... mau tau pi sendili baca

Tanpa Nama berkata...

Alaa nama dia pun salah, konpem la dia yang salah, lagipun ramai lain bekas pemimpin pas tapi nape dia sorang je kecoh buat sidang akhbar, yang lain tu rilek je takde buat pun sebab tak terasa. Ini kes yang polis malaysia paling sonang nak selesaikan: Kamu Salah? Ya, saya Salah. Baiklah, kamu memang salah, kami gari kamu untuk ke balai. Case solved.