.

Rabu, 10 Mei 2017

JANGAN ANGAN ANGAN





TEPAT BETUL

SOKONG

Azmin: Menang PRU14 dulu, baru bincang siapa PM

 | May 9, 2017
Ini kerana setiap parti pembangkang mempunyai individu dengan kekuatan tersendiri, kata timbalan presiden PKR.






SHAH ALAM: Timbalan presiden PKR hari ini berkata tiada keutamaan untuk mengumumkan calon pakatan pembangkang untuk perdana menteri kerajaan baharu sehingga selepas menang pilihan raya umum.

Mohamed Azmin Ali berkata demikian ketika ditanya mengenai bekas menteri undang-undang, Zaid Ibrahim, yang mempertikaikan keengganan Pakatan Harapan menamakan calon perdana menteri mereka.

LEMBU BLUM

BELI DAH

SIBUK MANA

NAK BUAT

KANDANG

DUIT PUN 

BELUM ADA


----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini BUKTI bukan SEMUA MELAYU BODOH

Azmin ada OTAK

Orang Orang PKR ada Otak

Yang lain tuh macam GENG SOTONG dan GENG DEDAK

Apa pun yang lain pun ada darah daging KOTOR GENG DEDAK kan

Biasa lah

Sekim Cekap Bahalol oleh LORD REID 1948 tuh memang ter baik tuk Tanah Melayu

Nasib baik ada BANGLA

Jangan di GADAI AZMIN sudah

Tanpa Nama berkata...

Macam segolongan ibubapak melayu dan/atau toknenek kanak-kanak yang masa tu belum lahir lagi masih dalam kandungan mak mereka, tapi dah sibuk keypoh bukan main dah tetapkan nama si anak, sekali keluar anak tu lelaki sedangkan nama yang tak jadi tidak nak jugak letak tu nama perempuan. Kan ke bodho spesis ni! Melayu dulukala cukup bijak dah siap pesan, baru kedengaran guruh dari langit janganlah gatal dah nak curah air dari tempayan, tapi spesis ni mana tau peribahasa nasihat macamni sebab sekolah pun malas, bila exam target cukup makan pass je bukan nak target dapat excellent.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

PuaK yg Tanyaaa tu... NaK meLabor...nak buat "repo "... Biasaaa daH Baka dedaK... Aminnn