.

Isnin, 1 Mei 2017

MUKTAMAR DITIMPA MUSIBAH







FACE BOOK



Ulama PAS mendoakan jahanam PAN.
Muktamar PAS ditimpa musibah ribut.
Musibah itu, pihak PAS keluar kenyataan anggap sebagai ujian dari Allah.
Musibah itu, pihak Parti Amanah Negara keluar kenyataan tidak mahu anggap sebagai bala.



LikeReply2 hrs
LikeReply1 hr
Muhd Arham Gambar dp amik gambar TGNA, tapi akhlak mcm taik
LikeReply21 hr
Muhd Arham Org umno ni tak takut azab Allah ke
LikeReply11 hr
Iskandar Zulkarnain Oooo itulah akhlak olamak pas. Pewaris nabi kan suka mencarut
LikeReply16 mins
Yusri Hassan eloknya ranap semua skali.. sikit je.. masih tak rasa ape2..
LikeReply11 hr
محمد اکمل نوردین Nmpak perbezaan antara 2 tingkat iman..
LikeReply11 hr


---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ribut.hantaran makluk halus dari sg buloh tu, semua salah anwar, asyik kacau perpaduang islam uno pas lah lah lah... tepok lanchau tanya mana mau? depan atau belakang? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT aku nak bagitau hang... kalau dalam gelap pun ko boleh ko dengar orang memaki, mencarut ko mesti tau orang tu dari grup atau parti mana... Sekarang kita boleh hidu, Tuhan anugerahkan kita satu lagi deria.