.

Isnin, 1 Mei 2017

PENJUAL AGAMA BEREBUT BIDADARI






PENJUAL AGAMA

KUTUK SAMA

SENDIRI

BEREBUT

BIDADARI KUT


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wah, Issey ikut Zamihan pulop... Baguih la, dh ingat dgn tazkirah & ceramah ni. Jadi la sama kaki masjid & sudau, moga hati2 dapat disucikan & diberi makanan rohani. Kelas gitu Issey, welcome back to kuliah nurani.

Tanpa Nama berkata...

Lepaih ni blh la kita gelar Isham Al Ghari. Pengikut setia ustat Zamihan yang ulung lagi rujukan muktabar baginya. elok dikira Isham masuk duduk KDN pulok ganti Al Ghari. Mana tau dapat dan masyuuuuuk.

Tanpa Nama berkata...

Hissei dan Zamihan tak dapat dilepaskan. Bagai aur dengan tebing, bagai isi dgn kuku dan bagai bantal dgn sarungnya. Tahniah Hisei.

Tanpa Nama berkata...

Masa bila pulak Hisssamudeng ni pencinta kuliah ilmu nih? dah berubah ke dah naik uban di kepalanya? Mcm MSO yg dh meraban tak tahuan hala skrg ni. Cakap pun mcm sikit nyanyuk la. Apapund tahniya la Sham, mu dah dekat terpilih ahli syurga. Sbb dah duduk dekat taman2nya. sikit lg nnt masuklah tu.

Tanpa Nama berkata...

Bebudak tak ada duit

Nafsu tetap Nafsu

Biasa lah

Nak lahap malu

Dosa boleh minta ampun

Kan melayu tuh

Bukan bebende baru

Tanpa Nama berkata...

jual agama
ke
jual minyak "ULAR mak"?

Hampehbetoiuzzztazzzni berkata...

Sham, kalau tak silap engkau ada tulis satu buku kan? Aku ada otograf engkau utk buku tu...kepala engkau masa cuku besar masa tu...dibesarkan lagi olih topi menaman sayur engkau tu...takde pulak riuh satu bilik dgn mikrofon...