.

Isnin, 22 Mei 2017

ORANG PERLIS BIOL





HELIKOPTER 
Woit TT, orang Perlis mmg la biol TT. Negeri xdak hasil. Jual harum manis pun, mcm2 mulut nak ngap. Zakat lagi. Raja nak mentekendarah lagi. Exco2 lagi la, keje makan angin sampai boyot perut. Petani2 biasa digembargembur boleh kaya. Yg kaya org tengah juga. 
Ada jumpa petani harumanis bawa helikopter ke kebun ka? Pernah tgk penoreh getah naik kete kebal ke gi noreh? Ada nelayan naik submarine gi ke laut ka? Ini sistem, yg duduk goyang kaki, dijamin jadi kaya. Raja mana ada tanam harummanis? Tapi dia kaya sbb apa? Sbb duduk urut telor anak beranak.. sbb tu Perlis bertambah makmur. on 
BODOH PENYAKIT TANPA KUMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/17



-----------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Lu tak tau dulu ada bekas MB Perlis bagi derma je sekali baling lebih rm40 juta .. cuba lu pikir kalau lu ada rm100 .. berapa lu sanggup derma .. gwa ingat lu belum lagi ulur sehinggit lu dah terpancot-pancot .. jadi lu pikir la berapa itu MB penchen ada?

Tanpa Nama berkata...

Masha Allah

Bukan semua Bahalol tuh Bahalol wokay

Selagi ada BANGLA semua JANDA kira wokay

Biasa lah

Nazrio Dond DoLLa berkata...

ToLor Apo joneh janggg TeLor LombeK bewaK pong Suka tolor Aku pun ponaH buat toLOr tiruang tipuanG bewaK pakai simen kongkrit Habih rompong Gigi bewaK d tasik Putra Jaya ini kisaH benar ayatollah TT Masa Aku handLe itik2 d tasik putarjaya bewaK Aku bagi Makan toLOr tiruang. Padan mukang MakanG terbuntang