.

Isnin, 22 Mei 2017

TAK BERAK 3 HARI




TAK BERAK 3 HARI
Najib memang ada kata dia tak kenal sepul tak berak 2-3 hari, walaupun akhirnya dia mengaku pulak dia ada berjumpa sepul tak berak 2 hari secara peribadi dan tertutup di rumah dia. Jadi ayat 1 benar, yang tak benar ialah apa yang najib kata kununnya dia tak kenal sepul tak berak 2 hari. 
Ayat 2 pun benar jugak sebab memang najib kata dia tak kenal altantuya. Tapi benar ke tak kata najib tu agak besar keraguan, sebab ada laporan najib semeja bergambar dengan altantuya sedang makan malam di singapura. 
Ayat 3 pun benar, sebab memang betul najib mulanya kata takde duit berjuta tu masuk akaun dia. Yang dah confirm tak benar ialah najib sebab kemudiannya dia mengaku pulak ada jutaan ringgit donation raja arab masuk akaun dia dan dia pulangkan balik sebahagian besar derma tu, maknanya najib dah menipu pada mulanya. Eh, pemimpin menipu tak apa, rakyat tak boleh pertikai, sebab pemimpin tu Tuhan yang bagi menang, atas jasa mereka, dan mereka bertanggungjawab direct pada Tuhan, bukan pada rakyat on 
SILA PILIH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/21/17





--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PENIPU tak akan ngaku NIPU lah...

Biasa lah

Lahanat kan

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Pengsang kitaaa ketawa kepeningang didikang Dan nasihat kanG pikirang Tuang presideng

pok amid littor berkata...

Tuang presideng skrg ni dah terkenal dgn ANAK BUTIR TAIK!!
Perangai dah laa hodoh, kini ditambah lagi dgn mulut yg kohong!!

Tanpa Nama berkata...

sama lar.................

"always trust DISHONESTY to be: DISHONEST"

semua mata FULUS aje.............