.

Jumaat, 9 Jun 2017

BILA NAJIB TERDESAK







BILA NAJIB

Hari ni najib belum cukup terdesak dan belum cukup didesak, untuk menyuruh isa ke tepi. Bila sampai hari yang najib dah cukup terasak kelak, barulah isa akan ubah ayat, sukarela menarik diri atas alasan tertentu, usia atau kesihatan atau nak fokus pada bini baru atau apa saja yang boleh direka jalan cerita mudah dan ringkas. 

TERDESAK

Sebab masa tu barulah najib huloq apa atau berapa yang patut.... lebihkurang la macam taib, jadi mungkin jugak isa akan diberi jawatan yam tuan n9 seumur hidup kahkahkah on 
SUARA MERDU ZIANA ZAIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/8/17





----------------

2 ulasan:

kampong lad berkata...

punca nya bukan isa pendek. dia cuma balaci yg dapat habuan lumayan. tukaq chemen pun tak guna

Tanpa Nama berkata...

Yelah kalau negeri sembilan ada jawatan gabenor dah tentu isa selamad ditinggikan ke jawatan tu. Taib maumuda tu sama sependek dengan isa selamad ke, macam lebihkurang je haha. Mungkin najib dengan bantuan ag boleh cari lobang bikin jawatan baru, gabenor negeri sembilan, akan selamad lah isa selamanya.