.

Rabu, 21 Jun 2017

BUKA KESAH BUDAK ITAM







BUKA

BERANI KAH MAT ISA BUKA KESAH BUDAK ITAM DALAM JAMBAN DI KEM ASKAR PORT DICKSON Woitttt TT, Apa da lu ni, Apa kes dengan budak itam dalam jamban tu? Mustahil lu minat skodeng budak itam mencebok dalam jamban Bro, nanti bisul lu punya mata sebab galak sangat tengok bumper lentik budak itam dalam jamban kat kem askar..KaH KaH KaH.. 

KESAH

Mudah sangat nak hadam benda ni dari mula, kata orang melayu, mana ada semut situ banyak gula, jadi sesiapa pun yang pandai membaca tanda & makna mesti paham apa sebenarnya tengah berlaku sekarang ni, semuga Massa kita boleh jadi matang macam UK la, tak tagih candu lagi dari mana2 kumpulan perebut kuasa di Malaya ni, Demand la tentang ekonomi, baru la hidup ada kualiti, ni demand kain batik kain pelekat, dedak setengah sen apa barang... TT, 

BUDAK ITAM

Gua suka baca lu punya kupasan pasal ekonomi, Banyakkan tulisan lu tentang ekonomi bagi semua lu punya follower kat sini celik terang tentang sensitiviti eknonomi, jangan pilih bulu Bro TT, sapa saja tak buat kerja lu on 
ISA SAMAD LUNGKUP
Publish | Delete | Spam
Melayu Celup
on 6/20/17






-----------------

Tiada ulasan: