.

Khamis, 8 Jun 2017

NAJIB TERUS BODOHKAN RAKYAT







face book


Najib kata..
"Malaysia satu-satu negara berbanding negara-negara maju & Asean utk beri dekoder percuma utk rakyat yg memerlukan bantuan."
Bertuah rakyat Malaysia kerana milik pemimpin negara yg suka perbodohkan rakyatnya.



Azwa Zailan aku tanak decoder, xpenting pn..tp aku nk kawen, ehh..nk kawen pulak..haha..aku nk ade umh sendiri..turunkan kos sara hidup kt mlaysia ni..seimbangkan gaji dgn kos hidup rakyat..

Haru Biru Jadinya Decoder free ne moe jgk pkai internet kn?...jdi rkyt kna aplay d tm lh byar lg...adui..free skli jk tp rkyt kna byr tiap2 bln...kantoi.
LikeShow more reactions
Reply
25
14 hrs
Buzaid Noordin Bagi aku.... lebih baik kembalikan subsidi minyak masak, tepung, gula, petrol, tol.... yang seumpamanya berguna daripada bagi dekoder....
LikeShow more reactions
Reply
5
12 hrs
Ayub Jaafar Apa la sangat. Berapa sen jer dekoder tu. Rakyat nak duit brrbillion tu dikembslikan. Peluang kerja bagi lepasan universiti, tiada gst utk tampung ketirisan akibat kerakusan kuasa. Bagi balik subsidi. Akui la kebobrokan kamu susahkan rakyat.


NAJIB

CURI

DUIT

1MDB




------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lu org ingat dia dpt percuma ke decoder tu? dia mesti belikan?

sapa yg bertuah dpt kontrak bekal decoder tu mesti tak habis makan.

dia bagi brim guna duit rakyat. dia beli decoder guna duit rakyat. yg bekal decoder juga yg untung.

Tanpa Nama berkata...

Apa pasal dikode? Kenapa dikode? Ada ke 127,879 orang pakcik dan makcik brim tandatangan petisyen mintak jkkk bagi dikode pada diorang? Bila kabinet luluskan usul bagi dikode percuma pada pakcik dan makcik? Siapa menteri yang usulkan bagi dikode tu dalam kabinet? Siapa susuk yang cadangkan pada menteri pembawa usul tu? Siapa tuanpunya kilang dikode? Siapa orang tengah antara pengilang dikode dengan menteri, adakah amoi mongolia yang berkecenderungan merasa suatu gaya seks tertentu tetapi masih belum merasa kena c4? Tapi soalan asasnya tetap, why the hell dikode???

Tanpa Nama berkata...

Kenapa dikode? Apa guna dikode? Apa fungsi dikode tu? Adakah motifnya untuk bagi lapangan percubaan atau trial ground kepada kroni iaitu si towkey dikode tu secara percuma menguji peralatan dan sistem dia dengan meluas dan menyeluruh kerana penerimanya pakcik dan makcik brim seluruh malayxia? Adakah targetnya untuk menjalankan brainwash tersusun dan meluas pada pakcik dan makcik brim seisi rumah seluruh malayxia dengan memancarkan bertali arus berbagai program propaganda bn-umno-najib menerusi dikode percuma tu kelak sehingga pru? Tiba-tiba saja kita dengar pasal dikode ni! Persoalannya tetap, why the hell dikode???

Tanpa Nama berkata...

ada DEKODER, tapi takde TeeVee lar....
ada DEKODER tapi takde letrik lar..........



jangan kata letrik, ayer pon takde!!!!!!
bas pon takde?!?!?!
JALAN PON TAKDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!